Review: Inecto Pure Coconut Creme

Hee!

Ik was vorige zaterdag jarig en ik heb toen allemaal verschillende cadeautjes gekregen. Ik kreeg toen ook van Sanne, Ella en Floor een superlekker ruikende kokosnootcreme (ik denk voor je hele lichaam gewoon). Dus ik ga die voor jullie reviewen :) .

Dit is mijn eerste inecto bericht, ik had er ook nog nooit van gehoord ofzo, dus ik weet niet of al hun producten er zo uitzien, maar ik vind het er wel lekker frisjes uitzien en het geeft me echt een gevoel van hebberigheid ( maar dat heb ik met bijna elk product :p ).

Bij elk product heb ik echt een regel, die standaard is en die ik altijd toepas. Ik heb deze tip van Miss Lipgloss en ik vind hem echt superhandig! Op de achterkant van een product staan altijd de ingrediënten. Het staat dan in volgoorde van het ingredient dat er het meest inzit tot het laatste, daar zit dan het minst van in. Op de voorkant van de Inecto creme staat pure coconut. Maar als we op de achterkant kijken, zien we kokosnoot ( cocos nucifera) pas ergens in het midden staan. Dit betekent dat er dus niet zoveel kokosnoot inzit als het lijkt!

Het is dan gen 100% kokos, het ruikt wel echt superlekker. Ik weet niet wat het is, maar een geur als kokos vind ik gewoon superlekker en vooral voor mijn huid vind ik dit lekker fris. Wel ruik je ook een beetje een soort chemische creme geur, ik weet niet precies hoe je het moet uitleggen… Maar de kokos verbergt die geur een beetje.

Zelf ga ik deze bodylotion zeker opnieuw kopen!

Hebben jullie al kennis gemaakt met het merk inecto?

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

