Review: Lush Dragon’s Egg

Hee!

Ik had dit weekend echt even een relax momentje nodig. Ik weet niet of ik het jullie al verteld heb, maar ik heb deze week dus proefwerkweek en heb echt veel aan me huiwerk gezeten. Ik was 2 weken geleden gaan shoppen met 2 vriendinnen en toen ik in de Lush winkel was heb ik toen een Dragon Ball gekocht.

Wat zegt Lush over Dragon’s Egg?

 Schitterende kleureffecten in je bad, met Dragon’s Egg! Stap in je volgelopen bad en laat de bruisbal voorzichtig in het water zakken. Terwijl de bal langzaam opbruist zie je een prachtig kolkend kleureffect en ruik je de verfrissende geuren van citroen en bergamot.

Ik had er eerst niet zo heel veel van verwacht, het klinkt stom maar dit was mijn eerste lush bruisbal. Nou, ik ben nu in iedergeval een fan! Hmmmm, dit rook zoo lekker en het zag er ook echt superleuk uit! Als je de bal net in je bad doet gaat hij heel erg schuimen. Na een kwartiertje, 20 minuten komt er een explosie van oranje met glitters. Echt superleuk om te zien, het ruikt lekker en je baderd in een bad vol met gouden glitters! Hmmm, ik ga deze zeker opnieuw kopen! Er is wel 1 nadeeltje, die glitters blijven een beetje plakken aan je lichaam, net als het schuim. Je moet je dus nog wel daarna afspoelen en je moet ook het bad schoonmaken omdat er over glitters in liggen.

De Lush Dragon’s Egg is te koop voor 5,95.

Hebben jullie deze bruisbal al eens geprobeerd?

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

