My New Bag

Hee!

Happy Easter everyone! Vandaag ga ik jullie wat vertellen over een superleuke tassenwebshop, waar je voor een betaalbare prijs mooie tassen kunt scoren! My New Bag is een winkel die voldoet aan alle eisen voor een goede webshop. Ze hebben een breed assortiment, verschillende prijsklasses, portemonnees en ook sieraden kunnen hier niet aan ontbreken.

tassen my new bag

Eline, de oprichster van My New Bag is 25 jaar en begon 2 jaar geleden haar tassenwebshop. Ze wilde graag iets vanuit huis doen, maar wel iets verkopen dat ze zelf ook leuk vond( zelf heeft ze ook en grote tassenverslaving, hihi). Omdat ze veel contacten heeft, zijn de tassen bij haar goedkoper dan in andere webshops.  Om op de hoogte te blijven, bezoekt Eline ook vaak mode beurzen en spot daar dé trends voor het nieuwe seizoen. Ook op bloggersgebied gaat het goed met My New Bag, Beautygloss, Misslipgloss en Vera Camilla hebben hun tas online gekocht. Maar genoeg gekletst! Laten we overgaan naar een paar leuke items!

 

OMG,, ik ben dus opzoek naar een nieuwe schooltas :) , en dit is echt té leuk om niet te kopen! 44,95 euro.

Zoals jullie, als bloggers en lezers wel weten, is pastel de trend voor de zomer. En als je deze cutie tevoorschijn haalt om dat ijsje af te rekenen, is je succes gegarandeerd! 29,95 euro.

Of je neemt juist een opvallende tas, des te meer jouw outfit rockt! 39,95 euro.

En als je dan toch van plan bent om een nieuwe tas te scoren, twijfel niet en neem ook even een kijkje in de categorie Fashion! Want ook deze kan je niet achterlaten! 19,95 euro.

Leuk hé, al die tassen en accesoires! En weetje, ik heb nog extra leuk nieuws! Want als jij nu een tas uitzoekt, krijg je 15 procent korting op het hele assortiment! Gebruik de code AGIRLLIFESTYLE2012 en leef je uit!

O ja, en nog een leuke fact, MyNewBag staat ook op de beautyglossparty!!!

xx just a girl.

4 thoughts on “My New Bag

  1. Hey Cath! Ik vind je blog echt heel leuk, mischien wil je een kijkje nemen op mijn nieuwe blog? Met deze ga ik in het nederlands posten en hij is ook van WordPress! Mischien kunnen we doen dat als jij mijn link op jouw blogs plaatst dat ik jouw link op mijn blog plaats! Kus the blonde girl (van de blonde girls diaries) Ik heb nu een nieuw account = chocolateandcherrys

    • heey hey!
      Ik ben je blog snel gaan checken en ik heb er nu al zin in om je weer te volgen :). Mijn nederlands is gewoon iets beter dan mijn engels hihi. Ik ga je nu bij mijn links zetten! Doe jij dat dan ook van agirlslifestyle??

      xx Cath

Make me happy, leave a comment!

