A girl went to Madame Toussauds

Hee!

Omdat ik vrijdag vrij was, besloot ik om samen met mijn vader wat leuks te gaan doen. Na lang na te denken, besloten we om naar iets te gaan waar we nog nooit geweest waren, en dat vooral mij, fascineerde. Ik bedoel, ik woon in Amstelveen en ik ben nog nooit naar Madame Toussauds geweest. Het werd dus hoogtijd voor een bezoekje! Ik ging samen met mijn vader en we hebben hele erge lol gehad! Ook was er het voordeel dat we de tickets online gekocht hadden, waardoor we niet in de rij hoefden te wachten.

Haha, dit is mijn vader met Ronaldinho!

LOL, ik wordt zo vrolijk van deze foto! David Beckham doet sit-ups terwijl hij naar mij kijkt hihi :) .

Speciaal voor mijn natuurkundeleraar, op de foto met Albert Einstein!

Beyoncé <3

Ik dacht eerst echt zovan, huh? wie is dit?? Maar dit is dus Madame Toussaud zelf. Ze is heel erg klein en ze ziet er echt uit als een klein, oud, gerimpeld omaatje.

Justin :)))

Wauw, hé! Ik vind Doutzen echt zoo goed gelukt! Zij is echt een schoonheid!

Papa met Micheal Jackson, hihi.

Met Chantal Janzen. Ik ben naar de musical Wicked geweest en sindsdien heb ik echt respect voor haar!

Mijn vader met Madame Edna!!! HAHAHHAHAHAHAH

Marlyn Monroe <3

Ik vond het echt een supergeslaagde dag, en kan het iedereen aanraden! Je hebt het heel erg naar je zin en het is er ook niet superdruk!

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

