Loving this music

Hee!

Vandaag een post over mijn favo liedjes :) . Ik ben gisteren naar concertgebouwgeweest en ben daar naar het lunchconcert geweest. Dat is een concert tussen 12.30 en 13.00. Het is gratis en meestal klassiek. Je kan er elke woensdag naartoe, dus is het misschien leuk om een keertje daar langs te gaan als je in Amsterdam bent. In ieder geval, klassieke muziek is niet echt mijn smaak, maar ik heb op dit moment wel wat favo liedjes, en natuurlijk verschillen ze van tijd tot tijd, maar op dit moment, zijn dt mijn favo liedjes :).

I Won’t Give Up- Jason Mraz

Call Me Maybe- Carly Rae Jepsen

Domino- Jessie J

Wild Ones- Flo Rida ft. Sia

Epic- Sandro Silva & Quintino

Wat zijn julie favo liedjes?

xx just a girl.

3 thoughts on “Loving this music

  1. Hey lieve Cath, wauw supertoevallig want dat zijn ook mijn lievelingsliedjes! Je hebt een goede smaak dus hahaha. Wat ik nu echt een heel mooi nummer vind is Daddy’s Little girl van Frankie J. Echt heel zielig.. Ik hou ook heel erg van Nicki Minaj: Een mooi nummer is Marylin Monroe van haar en een vrolijkere is Starships. Hopelijk vind jij deze ook leuk! Kiss C&C

    Ps Wat vind je van mijn allereerste review? Ben benieuwd!

Make me happy, leave a comment!

