Body Worlds

Hee!

Gisteren was het eerste paasdag, en daarom besloten mijn ouders om samen met mijn tante en opa en oma naar Body Worlds te gaan. Ik was er nog nooit geweest en ik dacht eigenlijk dat het gewoon beelden waren, gemaakt van klei dus. nou, ik had het dus even goed mis… Toen ik daar stond werden me verteld dat alle beelden daar echt waren… Met toch best een beetje angst stapte ik naar binnen.

Uitendlijk was het niet zo eng, het lijkt heel erg nep en na een tijdje was ik niet meer bang, maar fascineerde het mij juist. Het is best wel bijzonder, want je ziet allemaal lichamen in verschillende houdingen en je ziet zenuwstelsels en andere vage dingen. Ook hadden ze heel groot een mens op een paard. Dat zag er zoo vet uit, het paard kon je ook van binnen zien.

Okee, het ziet er best eng uit, maar als je er langs gaat is het toch best wel leuk om te zien!

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

