5 Easygoing Hairstyles!

Hee!

Sorry voor de vage post van zaterdag, aar er zijn echt rare dingen met WordPress ofzo, ik had die post al 2 keer helemaal geschreven, en steeds gaat ie dan zijneigen leven leiden en dan allemaal coole dingen doen die ik niet wil (zoals verdwijnen :p ). In iedergeval, vandaag een post over verschillende haarstijlen, die je makkelijk kan maken en dus draagbaar zijn voor naar school :) .

Kapsel 1 maak je echt in 30 secondes, je neemt ongeveer de helft van je haar en bind het nar achteren, heel strak in een elastiekje. Omdat er dan een vage staart ontstaat moet je hem dan wat losser maken, omdat je anders een uitbulking hebt en dat ziet er echt raar uit. Doordat je de staart war losser doet, gaan de voorte plukjes juist wel los, maar dat staat wel leuk vind ik :).

Kapsel  2 is een simpele staart aan de zzijkant van je hoofd. Ik denk niet dat ik echt hoef uit te leggen hoe dit werkt, want je maakt gewoon een staart aan de zijkant van je hoofd hihi.

 

O jongens, wat heb ik toch een grote neus :p, let er maar niet te veel op hihi. In iedergeval, dit is kapsel 3. Het is een vlecht die je, als je kan vlechten, binnen 1 minuut in elkaar hebt gedraaid. Omdat ik aan de voorkant van mijn haar lokken heb, is dit toch nog een heel gedoe. Ik heb aan de achterkant 2 spelden er in omdat anders al het haar eruit floept, en ik heb aan de voorkant een bloemetje in mijn haar, ook om mijn haar in bedwang te houden :) .

Kapsel 4, ook een kwestie van haar pakken, en vastzetten.  Supermakkelijk, en ziet er wel gewoon leuk uit vind ik.

 

Op de eerste foto houd ik mijn haar omhoog zodat je kan zien hoe het vastzit. Daarna doe je het haar eroverheen en heb je een ‘verstopte’ pluk. Je kan dit op verschillende manier doen, ik heb het ook wel eens ingevlochten en daarna achter een andere pluk laten verdwijnen. Wel kan ik zeggen dat die manier veel langer duurt en dus echt geen musthave is als je je verslapen hebt ofzo.

Hoe doen jullie je haar als je niet zo veel tijd hebt?

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

