Sneak Peak Beautyglossparty!

Hee!

Ik had de dagen al af zitten tellen en gisteren was het de eindelijk zo ver! Ik was naar de Beautyglossparty van Mascha!

Ik heb het super naar mijn zin gehad en moet de producten nog reviewen, maar hier alvast een sneakpeak van mijn gekochte producten en de awesome goodiebag spullen!

Tadaaa! Daar zijn ze dan, al mijn spullen :). Ik heb als grootst een tas gekocht van My New Bag, waar ik echt super blij mee ben! Ook heb ik van hannah gewonnen! Ik ben hier echt superblij mee en kon het bijna niet geloven! Ik bedoel, het is een superduur merk en ik wilde er wel wat van kopen ,maar ik heb niet zo een heel groot budget, snap je?

Het is echt superveel!

Welke producten willen jullie gereviewd hebben?

xx just a girl.

7 thoughts on “Sneak Peak Beautyglossparty!

  1. Hee ik vind MyNewBag een superleuke site en heb een leuke tas gevonden! Maar ik wil hem liever niet via internet bestellen… weetje misschien waar je MyNewBag tassen kan kopen en wanneer de volgende beautyglossparty is? xoxo

    • Hee!
      Jij hebt geluk! Want My New Bag heeft de komende weken een pop-up store in de Jordaan als ik me niet vergis. Voor het precieze adres kan je het beste even mailen naar eline@mynewbag.nl en je krijgt dan supersnel een antwoord! Ik weet nog niet wanneer de volgende beautyglossparty is, maar ik weet niet of we die dit jaar nog kunnen verwachten. Het kost superveel tijd om zo een event te organiseren, en zelf vind ik het ook wel leuk dat het niet te vaak is, andes gaat voor mij dat speciale gevoel er van af.

      xx Cath

Make me happy, leave a comment!

