Nailart en Outfit Beautyglossparty

Hee!

Vandaag laat ik jullie de nailart zien, die ik samen met Sanne (weloveimperfection) maakte. Zelf ben ik echt slecht in het maken van nailarts, maar gelukkig is Sanne er supergoed in kwamen we samen tot een supermooie en leuke nailart.

Ik weet niet precies hoe ze heten,  maar ze zijn in iedergeval van de Claire’s. De zwarte was een speciale striper, zodat je goed figuurtjes kunt maken. Ook gebruikten we een basecoat van de Hema, en een topcoat van Catrice.

Tadaaa, een superschattige nailart, en volgens Sanne heel erg makkelijk. Je hoeft met de striper en soort van 2 streepjes neer te zetten en dan heb je een hartje.

Tadaaa! Voor degenen die onder een steen hebben geleefd en totaal geen idee hebben wat dit hartje met de letters B en G is, dit is het logo van Beautygloss. Ik vond dit echt supervet eruit zien, en toen we met Mascha op de foto gingen, kon ik het gewoon niet laten om mijn nagels te laten zien.  Het was zoo leuk om te zien dat ze super enthousiast was en ze stuurde ons gelijk naar een fotograaf om er foto’s van te laten maken! Omygosh! Ik vond het zoo vet om haar te ontmoeten, ik bedoel, zij is echt mijn grote voorbeeld en ik wil later ook zo veel bezoekers hebben! Het gaf me echt een kick en ik zat daarna echt zo te shinen :).

Tadaa, mijn outfit! Ik ha er superlang ove nagedacht en uiteindelijk is dit m geworden!

Jurkje~H&M

Sleehakken~Unknown

Ketting~Selfmade

Oorbellen~Unknown

Armband~Etos zomerbandje

Het thema was Spring/Summer en Sanne had ook een superleuke jumpsuit met sleehakken, en we kregen ook echt complimentjes over onze outfit!

De Beautyglossparty was superleuk, eigenlijk een dag die ik nooit meer ga vergeten in mijn hele leven! Het was het eerste event waar ik naartoe ging, maar het was zoo leuk, en ik ga sws nog naar meer eventen op beautygebied, deze party heeft mij zo erg overtuigd met de gezelligheid, muziek, en superaardige mensen die je daar tegenkomt!

xx just a girl.

2 thoughts on “Nailart en Outfit Beautyglossparty

Make me happy, leave a comment!

