Oorbellen uit Gautemala!

Hee!

Gisteravond kwam mijn oude au pair langs. Supergezellig en leuk, want ik had haar al heel lang niet gezien omdat ze een half jaar lang op wereldreis was geweest.  Gelukkig kon ik haar blijven volgen op haar blog: Rianne  Klazinga . Hierop staan superleuke verhalen verhalen over wat zij meemaakt, niet alleen de werledreis, ook nu ze terug is staan er grappige en hilarische verhalen!

In iedergeval, zij had voor ons alledrie een cadeautje meegenomen, uit Guatemala, want ook daar was ze geweest! Ik heb hele leuke oorbellen gekregen, supervrolijk en ik vind ze heel erg zomer!

Tadaaa! Ze zijn supermooi en leuk, en in je oren zien ze er ook echt vrolijk uit! Zelf houd ik heel erg van grote, kleurige oorbellen, maar dan niet ordinair. Deze passen dan ook prima tussen mijn andere oorbellen!

Yay! Wie wil er nou niet zulke happy oorbellen?

xx just a girl.

One thought on “Oorbellen uit Gautemala!

Make me happy, leave a comment!

