Review Rimmel Scandal Eyes, Kate Moss 05 en Wake Me Up Ivory

Hee!

Vandaag een review over Rimmel, want op de Beautyglossparty heb ik daar 3 producten gekochtvoor de actie 3 voor 15. Dit zijn mijn eerste Rimmel producten en ik ben er erg enthousiast over!

Scandal Eyes

Wauw, deze mascara is heel erg fijn! Ik droeg hem vandaag voor het eerst en hij bleef de hele dag goed zitten, terwijl het zelfs even had geregend! Ook vond ik het er mooi opzitten, er zijn van die mascara’s die je of, niet eens ziet, of dat er allemaal van die lelijke klodders op je wimpers blijven plakken.

Kate Moss 05

Ik had veel over dezelijn gehoord en gelezen, en was er inmiddels zo nieuwsgierig naar dat ik het niet kon laten om hem mee te nemen, ookal gebruik ik niet zo heel vaak een lipstick, alleen eentje van Pupa of Bourjois ( dat zijn ook de enige die ik heb :p ). Ik heb gekozen voor nummer 5 omdat knalrood toch niet helemaal mijn kleur is en ik meer van zachtrozee houd.

Tadaa, wauw, ik vind hem echt supermooi en ben er heel erg blij mee! Hij blijft ook best lang zitten en ik blijf het zeggen, de kleur vind ik heel erg mooi! Hij heeft ook veel pigment en je kan hem heel makelijk aanbrengen! Echt, ik ben heel erg blij dat ik deze lipstick gekocht heb en kan hem iedereen aanraden!  Ook fijn dat hij in verschillende kleuren is, dus je kan heel makkelijk een kleur uitzoeken die bij jou past!

 Wake Me Up Ivory

Zoals jullie konden lezen op mijn wishlist, wilde ik heel graag een nieuwe foundation en ik heb hem eindelijk gevonden! Hij past ook heel goed bij mijn huid wat echt superfijn is!

Eerst dacht ik dat ik het pompje wel fijn zou vinden, maar eigenlijk is het een beetje een tegenvaller, door het pompje komt er heel snel veelste veel foundation uit, waardoor hij ook sneller op zal zijn.

Hier zie je het een beetje,ik wilde een heel klein beetje op mijn hand doen om het dan aan jullie te laten zien, maar dat ging dus niet echt. Wel is de kleur goed voor mijn huid en ook dekkend genoeg. Hij laat wel gewoon mijn sproeten zien en dat vind ik wel fijn want ik wil niet een lelijke pancake op mijn gezicht hebben, want dat is echt heel onnatuurlijk en ziet er, vind ik, ongezond uit.

Ik weet niet of je het heel goed ziet, maar voor  op mijn gezicht is dit precies goed. Hij dekt voor de oneffenheden, maar laat natuurlijk pigment in je huid wel zien. Ook blijft hij de hele dag zitten en gaat er niet af als het dus regent. Ik ben over het algemeen heel tevreden over deze foundation en ik denk dat ik hem in de toekomst zeker ga overwegen om hem opnieuw te kopen!

Hoe denken jullie over de producten van Rimmel London?

xx just a girl.

7 thoughts on “Review Rimmel Scandal Eyes, Kate Moss 05 en Wake Me Up Ivory

    • Ja, ik vind de mascara opzich wel fijn, maar het geeft niet echt ”volume” , het is misschien meer voor als je een echte natural look wilt hebben!
      Ik vind jou blog ook leuk :)

Make me happy, leave a comment!

