Nieuw! M&M Intense 65% cacao

Hee!

Ik had een paar weken geleden op een vage site opgevangen dat je  een gratis zakje M&Ms kon bestellen op facebook. Dus heb ik heel facebook af gezocht en uitendelijk had ik het bestelt. Na 3 weken was het nog niet binnen, dus ik verwachte er niet veel van. Toen ik zaterdag, na de Beautyglossparty uitputtend thuis kwam wachtte er daar oppeens een klein schattig pakketje op me. Ik was het eigenlijk alweer vergeten maar toen ik het openmaakte zag ik de verpakking van het nieuwe M&M zakje. Ik sprong een gat in de lucht! Tijd om de nieuwe smaak uit te testen!

Tadaa! De verpakking is net zoals we die verwachten van M&Ms, elke smaak heeft een ander kleurtje. Het leek mij wel leuk als ze een keer een totaal andere verpakking zouden maken, omdat niemand dat verwacht.

De M&Ms zijn echt supergroot, zo groot had ik ze nog niet eerder gezien! Ik vond de kleuren ook leuk, vooral de turqoise kleur springt eruit! Je ziet toch wel echt dat dit een nieuwe smaak is.

Ook in deze M&Ms zit een nootje, extra lekker dus! Toen ik de M&Ms zag dacht dat ik ze superlekker zou vinden, maar eigenlijk viel het mij heel erg tegen. Ze smaakten echt naar hele pure, bittere chocola, en dat is niet de chocola die echt mijn smaak is. Ik vindt het heel jammer want volgensmij zijn ze wel lekker als je er van houdt. Je proeft in iedergeval wel dat er veel meer cacao inzit dan de normale M&Ms. Als je dus echt van cacao houdt, zijn ze denk ik superlekker!

Ik zit nu btw ergens tussen Nederland en Barcelona, dus als je dit leest, weet dat ik op vakantie ben! Ik ga het super naar mijn zin hebben, maar er zullen wel elke dag gewoon posts verschijnen!

Hebben jullie de nieuwe M&Ms al geproefd?

xx jsu a girl.

2 thoughts on “Nieuw! M&M Intense 65% cacao

  1. Oh wat geweldig dat je deze via Facebook kon opvragen! Is dat nog steeds zo? Jammer dat ze te puur zijn maar ze zien er wel heel lekker uit. Veel plezier in Barcelona!

    • Dankje! Ik heb het super naar mijn zin hier! Het weer is ook echt super!
      Volgensmij is de actie al afgelopen, want ik probeerde hem nog voor jullie op te zoeken, maar hij was er niet meer.

      xx

Make me happy, leave a comment!

