My last schoolday!

Hee!

Vandaag was mijn laatste schooldag! Woohoo, teminste, voor de meivakantie :). Omdat een speciale schooldag echt moet worden vastgelegd, heb ik speciaal mijn hele dag voor jullie gefotografeerd!

Haha, vet schattig! Mijn broertje moest leren voor een toets, en hij gebruikte op mijn aanraden wrts! In de ochtend voor de toets toch nog snel even oefenen!

Woohoo! Ik had een 10 voor mijn Spaanse proefwerk! Echt wauw! Ik had weleens voor een so een tien gehaald, maar voor een proefwerk??!

Oh yeah! Er waren nog veel meer happy mensen! Proud op ons :).

Hihi, deze foto heeft Ella (Spring Vibes ) gemaakt! Met mijn achterhoofd en een klein kijkje in onze Spaanse klas!

Ook nog de Spaanse rijtjes leren, best wel makkelijk, want dit was gewoon een herhaling van wat we vorig jaar hebben gehad! Easy :).

Hmmm! In de pauze naar het bakkertje geweest om te vieren dat het eindelijk vakantie is! Supergezellig en lekker! Haha, we waren wel heel erge vreetzakken en daarna was ik supermisselijk….

Haha, deze hond staat altijd daar rond te dwalen bij het bakkertje. Demi noemt hem Limbo, maar eigenlijk weten we zijn echt naam niet. Wel is het echt een bedelaar, hij ging ons de hele tijd aankijken met van die big pupy eyes, en dan ben ik degene die het niet kan laten om hem toch wat te geven ;).

Tadaa, bij natuurkunde hadden we dinsdag een project over planeten, en onze poster over venus kreeg een 8,5! Wauw, die had ik wel nodig, ne een 4 voor mijn onverwachts s.o.

Hihi, na school, eindelijk vakantie! Samen met Floor ging ik naar het Amstelveens winkelcentrum, om een heerlijke swirl te halen en mijn cadeaubon van The Sting op te maken. Ik heb een awesome hotpants gekocht, die ik nu ook al meteen aankan op het strand!

Ik heb het hier super naar mijn zin, maar vindt het jammer dat ik morgen koninginnendag mis…

Wat gaan jullie doen met Queensday?

xx just a girl.

One thought on “My last schoolday!

Make me happy, leave a comment!

