Review; hannah Hydro Mask

Hee!

Sorry voor de late post van vandaag, maar ik had het gisteren veel te druk :). Ik was gisteren bij Nederlandse vrienden in Spanje, en (dit klinkt echt heel raar ;p) de cavia’s waren onstnapt. Er zaten er nog 5 in het hok, maar er waren er eerst twaalf. Na 2 uur door de bosjes hebben gerend, op je gezicht zijn gevallen en een dode cavia op de grond zien liggen, vingen we er maar liefst……1. Haha, het was zoo grappig, wel jammer van de andere cavia’s, misschien vinden we ze nog wel terug :). Ik kwam uitendelijk om kwart voor 12 thuis, helemaal onder de schrammen (autsj!).

Vandaag een review over het hannah Hydro Mask. Ik had dit masker gewonnen op de beautyglossparty en had het maar meegenomen op vakantie, zo kon ik nog eens lekker relaxen. Normaal zou ik dit product niet hebben aangeschaft, omdat ik toch pas 14 ben en hannah dan niet echt onder mijn prijsclasse valt. Maar het is toch leuk dat ik nu kan testen of het echt uitmaakt als het product duurder is.

 

De verpakking is echt luxe! Echt wauw, het zit verpakt in een doosje, en als je die openmaakt zit het in een soort tube/flesje van glas ( of plastic dat superveel op glas lijkt) en ook dit flesje heeft een luxe uitstraling door de simpelheid. Je krijgt het masker door middel van een pompje, best wel handig dus.

 

Zo ziet mijn huid er uit voor het masker, wel oke, maar heb wel een beetje onzuivere huid.

Het masker is doorzichtig, ik dacht eerst dat ik misschien te weinig gebruikt zou hebben, maar dit was toch wel echt genoeg. Binnen 30 seconden merkte ik dat het masker zijn werk aan het doen was. Eerst voelde het een beetje onprettig aan mijn huid, maar toen het er 3 minuten opzat minderde dit gevoel, en werd me gezicht juist heel warm. Het voelde uiteindelijk wel heel fijn. Na een kwartiertje heb ik het eraf gehaald. Het masker was bijna helemaal in mijn huid getrokken, teminste zo zag het eruit. Toen ik het ging afspoelen kreeg ik allemaal van die irritante velletjes, echt een nadeel. Want dan moet je al die dingetjes eraf halen( ik weet niet of dit de bedoeling was, maar dat denk ik niet) en dat duurt best lang.

Na het masker voelde mijn huid heel zacht, en totaal niet trekkerig. Ik besloot mijn huid ook meteen in te smeren tegen de zon, en daarna voelde ik ook echt hoe zacht mijn huid was. Ik was hier best verbaasd over. Ik weet niet of ik dit masker beter vindt dan een budgetproof masker, maar het heeft mijn huid geen kwaad gedaan en ik ga er nog lekker van genieten, want hij is nog lang niet op :).

xx just a girl.

 

5 thoughts on “Review; hannah Hydro Mask

Make me happy, leave a comment!

