Nieuw kapsel!!!

Hee!

Altijd als ik in Spanje ben ga ik naar de kapper. Ik weet niet precies waarom, maar hier is het in iedergeval wat goedkoper dan in Nederland en ik vind het gewoon fijn om daarna met mijn nieuwe haar door de stad te lopen of op het strand te zitten. De zon doet mijn haar namelijk nog meer goed, het wordt er superblond van! Ik zat heel erg te twijfelen of ik mijn haar misschien bruin zou verven met een kleurspoeling net als Ella (Springvibes) en Sanne (Weloveimperfection). Ik vroeg aan veel mensen wat zij ervan vonden, en iedereen zij NEEE, niet doen, je haar is zo mooi :). Dus ik keek eergisteren nog eens goed naar mijn haar gekeken, en ik besefte dat mijn haar eigenlijk toch best wel mooi is. Ik heb van dat blonde haar, met een paar natuurlijke low lichts erin, en ik wist ook niet zeker of ik mijn haar bruin wel mooi zou vinden. Mijn moeder zei voor de grap, dat als ik mijn haar wilde verven, ik het dan net zo goed knalgroen kon verven :p. Uitijndelijk besloot ik toch om mijn haar maar te laten zoals het is. Maar ik heb het wel in een nieuw model laten knippen.

Eerst;

Nu!

Tadaa! Ik ben er heel erg blij mee! Het lijkt nu heel erg stijl, maar ik heb eigenlijk wel een beetje slag in mijn haar. Nu ik het zo zie vind het helemaal niet erg dat ik mijn haar niet bruin geverfd heb. Het past toch niet helemaal bij mij denk ik. Ik heb het nu gewoon in laagjes en aan de voorkant een lok.

Hoe laat jij je knippen bij de kapper?

xx just a girl. 

 

6 thoughts on “Nieuw kapsel!!!

    • Ik ben achteraf ook echt blij dat ik het niet gedaan heb! Had anders vast spijt gekregen, maar als ik het toch een keertje aandurf, kan ik het er teminste uitwassen.
      xx

Make me happy, leave a comment!

