Favourites April

Hee!

Misschien een beetje aan de late kant, maar vandaag laat ik jullie mijn favourites van April zien. Ik maak deze post op vakantie, dus niet alle favourites zitten erbij, maar niet getruerd, want volgende maand is er gewoon weer een favourites. Veel van de producten uit deze post heb ik gekocht op de beautyglossparty, maar ik heb ze wel genoeg kunnen tesetn in 10 dagen en gebruiken om ze tot favourites van April te benoemen.

 

 

Laten we beginnen met de Rimmel producten. Ik kocht de Wake Me Up Ivory foundation en de Kate Moss 05 lipstick op de beautyglossparty met de actie 3 voor 15. Ik heb hier al een review over geschreven. Tja, wat moet ik over deze producten zeggen? De foundation is fijn, dekt goed, maar niet te veel, heeft ook nog eens een SPF van 15… Deze foundation is het gewoon voor mij. Ik ben echt blij hiermee, want het geeft me toch wel een frissere look zonder een pancake effect. Ook de lipstick vind ik super! Hij is goed gepigmenteerd roze, en blijft mooi zitten. Bij sommige lipsticks is het geval dat na een paar uur je alleen nog een randje ziet, maar deze kleur blijft gewoon zitten. Ideaal voor als je bijvoorbeeld uit eten gaat!

 

Ik heb best wel veel mascara’s, dus toen ik de Givenchy Phenomen’Eyes 1 Water Black mascara kreeg, was ik niet meteen verkocht. Ik vond het borsteltje maar raar (het is een soort bolletje met stekels) en het zag er gewoon een beetje vaag uit. Toen ik na een maand besloot om deze mascara toch eens te gebruiken, was ik spontaan verrast. Ik moest eerst wel even wennen aan het bolletje, als je het verkeerd doet, is je hele ooglook verpest door mascara rondom je ogen, in plaats van op je wimpers. Toen ik een paar keer had geoefend ging het supergoed en het resultaat is mooi! Je krijgt echt een ‘vals wimpereffect’ en dan niet van dat overdreven gedoe.

Ook de New York Color nummer 296 Water Street Blue rockte deze maand op mijn teennagels! Ik heb deze nagellak gekregen van mijn beste vriendin voor mijn verjaardag, samen met nog 3 andere kleurtjes en ik vind deze kleur zeker een favoriet! Hij dekt in 2 laagjes, en droogt snel. Het is een echte zomerkleur, en mij heeft hij in ieder geval een zomers gevoel gegeven!

 

 Ook heb ik  het heerlijk ruikende Eau de Toilette Burberry Brit voor mijn verjaardag gekregen, van mijn andere beste vriendin. Als eerste vond ik de verpakking er super uitzien, de foto is echt heel mooi, en ik had nog niet echt een geurtje van een ‘groot’ merk. In het flesje zit 30 ml. en ik weet zeker dat ik er nog heel lang mee kan doen. Ik vind het heel moeilijk om een geur te omschrijven, maar deze parfum ruikt een beetje naar vanille en kruiden, met een vleugje citroen. In iedergeval vind ik het geurtje top, ook omdat hij niet te is.

Als laatste favoriet de Tea Tree Water van Lush. Dit is een toner die ik gebruik voor dat ik mijn make-up doe, en voor dat ik ga slapen, als mijn make-up eraf is. Ook deze heb ik gekocht op de beautyglossparty. Ze hadden hem ook nog in een andere versie, maar ik ben de naam vergeten. Ik had deze toner gekozen omdat hij tegen een onzuivere huid was en je porieen reinigde. Precies wat ik kon gebruiken! Hij ruikt heel erg fris en geeft je hierdoor een echt verfrissend gevoel!

Dit waren mijn favourites van April, wat zijn jou favourites?

xx just a girl.

One thought on “Favourites April

Make me happy, leave a comment!

