Bijna moederdag! Wat geef jij jou moeder?

Hee!

Zondag 13 mei is het dan eindelijk zover! Dan is het moederdag, tijd om je moeder eens flink te verwennen! Maar wat moet jij nou aan je moeder geven? Zelf vind ik dit altijd best wel moeilijk, dus besloot ik om alvast vooruit te denken, en jullie meteen het voordeel ervan te geven om deze ideeen ook te kunnen lezen :). Voor andere ideeen vind ik het fijn als je er een comment over achterlaat. Misschien gebruik ik dan wel jou idee :).

Er zijn van die jaren geweest dat ik op die dag zelf in de ochtend dacht; Hh nee! Helemaal vergeten! Gelukkig kwam ik dan op het briljante idee om een ontbijt op bed te bezorgen. Super makkelijk, en vooral als je nog klein bent werkt dit goed :). Nu ik wat ouder ben, kan ik allemaal lekkere dingen inkopen en dan een echt ontbijt op bed maken. Sta vroeg op, bak pannekoeken, maar smoothies en versier jou eetbare creatie op zijn mooist. Als je dan ook nog de keuken brandschoon achterlaat, is dit het cadeau om te geven! Vergeet niet om misschien ook aan je vader te denken ;p.

Omdat jij heel veel van je moeder joudt, en zij van jou vindt zij het altijd leuk om iets creatiefs te krijgen. Schrijf bijvoorbeeld een gedicht, maak een liedje of een lijstje met dingen waarom mama zo lief is! Voor inspiratie, neem een kijkje in de CosmoGirl! van deze maand. Daarin staan 12 punten waarom jij je moeder zo lief vind. Wedden dat je het er nog mee eens bent ook?

Hoe kan je nou beter uitbeelden aan mams dat je het zo fijn vindt dat zij er is? Maak een zelfgekleid hart! Je moeder zal het altijd leuk vinden om iets zelfgemaakts te krijgen, en het ziet er heel leuk uit! Dit is leuk om bijvoorbeeld samen met een vriendin te maken of je broertje of zusje. Maak allemaal een verschillend beeldje en help elkaar het mooiste beeldje te maken.

In plaats van een ontbijt, kies voor een diner. Superleuk om te maken. Nodig je moeder en de moeder van je beste vriendin uit (als jullie moeders natuurlijk vriendinnen zijn) en laat ze ervaren hoe goed jullie kunnen koken in jullie moederdag 5 sterren restaurant. Of maak een dineetje voor een moederdochetr avondje, dit zal zij erg op prijs stellen.

Als je voor een duurder cadeau wilt gaan; als dochter weet jij natuurlijk precies waar je moeder fan van is. Vind je dit toch moeilijk? Vraag het aan je vader, hij weet het zeker. Mijn moeder is bijvoorbeeld fan van Celine Cairo, een zangeres. Als jou moeder nou heel erg fan is van een bepaalde comediant of zanger(es) kan je kaartjes bestellen voor een show. Ook dan is het leuk om er een moeder-dochter uitje van te maken! En als je zelf ook fan bent van die persoon, is dit mooi meegenomen, toch?

Deze is misschien een beetje cliché, maar een bos bloemen is altijd leuk om te krijgen. Het is leuk om een niet standaard boeket te kiezen, maar waarvan je wel verwacht dat zij het leuk vind. Ook leuk om te geven is een plant. Als je moeder van tuinieren houdt is dit een goede optie!

Dit waren mijn ideeen voor moederdag. Ik weet nog steeds niet zeker wat ik ga doen, maar dat ga ik nu niet zeggen, want straks leest mama het :p.

Wat geef jij je moeder voor moederdag?

xx just a girl.

10 thoughts on “Bijna moederdag! Wat geef jij jou moeder?

  1. Heei, ik heb voor mijn moeder een speciale moederdag cadeaubox van Sabon gekocht, 24,95 met een creme, zeepje, geurzakje, en scrubzeep! Superleuk en ruikt echt heerlijk ~!!

Make me happy, leave a comment!

