Shoplogje Spanje

Hee!

Vandaag moet ik weer naar school bleggh. Na een superleuke week mag ik weer lekker aan het werk, terwijl mijn broertje en zusje nog vrij hebben, love my life. Maar ik mag niet zeuren, want ik heb een hele leuke en zonnige week gehad en heb ook nog iets leuks weten te scoren (powered by mama :) ) namelijk een uilenketting! Ik ben hier superblij mee, vooral omdat ik al heel lang een accesoire wilde dat iets had met een uil, en nu heb ik het ook! Yay!

Ik ben er zooooo blij mee, echt superbedankt mama :). Ik zocht al heel lang naar zoon ketting, armband of ring en ik had al heel veel mensen met een soortgelijke ketting gezien, maar kon het gewoon niet vinden! Bij de Spaanse Bijoux Brigitte vond ik deze kettng voor 7,95. Ik weet daarom niet of hij in Nederland te koop is, want de collectie die ik daar zag lijkt totaal niet op de Nederlandse collectie.

Ik vind het ook fijn dat hij bij superveel shirtjes past en ik hem dus kan combineren! Een saaie outfit kan hij opfleuren, maar bij een druk shirt zoals hierboven staat het ook niet verkeerd. Hmmm, i’m in love with my little oehoe :)

Heb jij al een uil accesoire?

xx just a girl.

4 thoughts on “Shoplogje Spanje

Make me happy, leave a comment!

