Favourite: Pupa Lipstick 102 Rosetto

Hee!

Sorry voor het niet posten van de afgelopen dagen, maar ik moest zoveel leren voor school….. Echt ongelofelijk hoeveel huiswerk en toetsen leraren denken te kunnen opgeven na de vakantie! In ieder geval, vandaag een post over een lipstick die echt een van de beste is die ik ken! De Pupa Lipstick 102 Rosetto hoort nu al 2 maanden tot een van mijn top poducten, en ik ben er helemaal weg van! Ik kreeg deze lipstick een keer van mijn buurvouw voor mijn birthday en ben haar daar echt heel erg dankbaar voor!

De verpakking is mooi, best wel luxe. Op de voorkant staat (natuurlijk :p) Pupa en aan de onderkant staat net als bij de meeste lipsticks het nummer en de naam van de kleur enz.

Haha, als je deze foto ziet denk je echt zovan: wow, wat doet zij met haar lipsticks?! Ik ben gewoon zoo erg fan van deze lipstick, dat ik hem al heel vaak heb gebruikt. Ik denk dat dit dan ook de eerste lipstick in mijn leven wordt (lol, ik ben pas 14 :) ) die ik ook echt daadwerkelijk op ga maken!

Ik vind deze kleur echt heel erg mooi, het is een soort baby achtig roze, maar dan een iets fellere tint, waardoor hij er wel echt opvallend uitziet. De lipstick smeert fijn, hij voel niet stroef aan ofzo, want daar heb ik echt een hekel aan. Het enige nadeel is dat na een paar uur je deze lipstick wel moet bijwerken, anders krijg je een randje om je lippen heen, en dat ziet er een beetje vaag uit, alsof je alleen liplinr draagt, maar geen lipstick.

Ik heb over deze lipstick een losse favourite geschreven in plaats van dat hij bij mijn maand favourites komt, omdat hij gewoon echt heel erg fijn is en ik ben er gewoon supertevreden over!

Wat is jouw favo lipstick?

xx just a girl.

2 thoughts on “Favourite: Pupa Lipstick 102 Rosetto

Make me happy, leave a comment!

