OOTD # Skinny jeans

Hee!

Vandaag heb ik een Outfit Of The Day voor jullie, maar ik heb mijn make-up look er ook bijgezet!

I love my skinny jeans! Hij zit lekker, maakt mijn benen superlang en het is gewoon een superfijn broek die met veel shirtjes en blousjes te combineren is, I like!

Trui~Only

Skinny Jeans~ Outfitters Nation

Shirt~ Only

Riempje~ The Sting

Hakken~ Manfield

Ook laat ik jullie mijn look zien, die bij deze OOTD hoort.

Ik heb gekozen voor heel erg opvallende rode lippen, want dat vind ik heel mooi staan in combiantie met mijn trui. Ook koos ik voor een soort ‘valswimpereffect’ door meerdere laagjes mascara over elkaar aan te brengen.

Wat heb jij vandaag aan?

xx just a girl.

3 thoughts on “OOTD # Skinny jeans

Make me happy, leave a comment!

