Pictures from school to my homie!

Hee!

Eergisteren was het supermooi weer, en ik, persoon die overal har camera mee naartoe neemt, kon op de terugweg op de fiets de weerleiding niet weerstaan. En ja hoor, oppeens zag ik eruit als een toerist, die rond zich heen keek en overal foto’s van maakte. Aan jullie laat ik mijn supermooie ( lool, verwacht er niet te veel van :p ) foto’s zien.

Need I say more? Kijk het weer! Wauwiee!

Mijn schooltas van My New Bag, ben nog steeds zoo blij dat ik hem gekocht heb! Hij is groot genoeg en er passen meestal al mijn spullen in! Love it!

Ik weet niet waarom mensen dit beeld hebbengemaakt, want de eerste keer dat ik hier langs fietste schrok ik echt, omdat er dus een vrouw zo staat.  Ik vind dit beeld gewoon zo bizar, dat ik er wel een foto van moest maken :).

In de buurt van Spa Zuiver, wil hier zooo graag een keertje naartoe ( mama, als je dit leest, HINT HINT).

Hihi, i’m in love whit my skinny jeans! Zoals je hier al kon lezen! Hij zit gewoon zo perfect! Moet beslist op zoek naar nog zo een topper van Outfitters Nation.

Het Amsterdamse Bos :), wordt altijd happy als ik hier langs fiets!

How cute, speciaal voor de eekhoorns of vogels en andere schattige beestjes heeft de gemeente ophangbruggen gehangen over de weg, zodat de cutis snel en veilig in het bos kunnen komen!

Telkens als ik deze reclame zie, ben ik sprakeloos, hij pakt me echt.

Woohoo, al wat dichter bij huis!

Ik zie deze reclame de hele tijd op billboards, maar heb geen idee waar hij over gaat?

Jeej! Wearing mijn zomerjas! The summer is coming!!

Nog snel een misvormde foto van mijn nailart, met mijn sephora lakje!

Jeej! Met mijn broertje speculaaskoekjes gemaakt! :)

Dit was dan mijn vrolijke bui van foto’s!

Wat komen jullie tegen op jullie weg van school naar huis?

xx just a girl.

5 thoughts on “Pictures from school to my homie!

    • haha, het was heel erg grappig, want al die mensen keken me aan alsof ik gek was, en ik zat daar serieus foto’s van vage dingen te nemen :p .

Make me happy, leave a comment!

