Review: Sleek Oh So Special Palette

Hee!

Een tijdje terug had ik (woohoo) de winactie van Beautyforgirls gewonnen, en vandaag kwam eindelijk mijn Sleek Palete binnen :). Ik koos voor Oh So Special, omdat ik op de BGP al Au Natural en Bad Girl had gekocht. Vandaag ga ik deze palette voor jullie reviewen!

Jeej! Ik kreeg er ook nog een kaartje bij, superlief!

De verpakking van Sleek is precies zoals ik hem had verwacht, simpel maar wel met enige luxe.

De kleuren van deze palette hebben me heel positief verrast! Ik vind het leuk dat er verschil is tussen donker en licht, want bij Bad Girl is het heel erg donker, en bij Au Natural zijn de kleuren ook redelijk licht. Ook de pigmentatie is supergoed en de wit zou ik meer als highlighter gebruiken, maar de rest is super. Ik kan gewoon geen negatieve dingen over dit palettetje zeggen!

De bovenste kleuren: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz en Celebrate.

 De onderste kleuren; Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up en Noir.

Ik ben heel blij met deze palette en ik ga er echt superveel plezier van beleven!

Hebben jullie al het Oh So Special Palette?

xx just a girl.

2 thoughts on “Review: Sleek Oh So Special Palette

Make me happy, leave a comment!

