Mijn basis make-up

Hee!

Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik gebruik voor de basis van mijn gezichtsmake-up. Hiermee bedoel ik foundation, concealer enzovoorts.

Dit zijn de producten die ik gebruik:

hannah Hydro Mask

Rimmel Wake Me Up Ivory Foundation

Sephora Lasting and Perfecting Corrector

essence I <3 STAGE eyeshadowbase

essence mosaic Compact Powder 01 Sunkissed Beauty

e.l.f. professional Total Face Brush

Hema foundation kwast

Oh jongens, wat ziet mijn hoofd er toch verschrikkelijk kaal uit zonder iets van make-up ofzo :p. Snel verder!

Als eerste breng ik een beetje van het hannah Hydro Mask aan. Het is eigenlijk een masker, maar als je er maar een heel klein beetje van gebruikt kan je het ook gebruiken als een vochtinbrengende crème. En sinds ik de hannah huidtest gedaan heb, weet ik dat ik dit kan gebruiken :p. Ik gebruik dit masker/crème niet elke dag maar om de 1/2 dagen.

Daarna breng ik mijn foundation van Rimmel aan. Ik had nog geen kwast dus besloot ik om woensdag na school een foundation kwast te halen. Eigenlijk viel deze kwast mij heel erg tegen, want als ik een kwast gebruik, krijg ik echt een duidelijk foundation gezicht doordat je allemaal lijnen enz. ziet. Daarom heb ik het daarna nog goed uitgeklopt met mijn vingers, want als ik ergens niet tegen kan, dan zijn het wel duidelijke lijnen. Daarna bracht ik wat concealer aan onder mijn ogen en op wat puistjes. Ik heb niet zo heel veel puistjes, maar ik weet dat als ik mijn huid maar ook even verwaarloos, mijn huid wraak zal nemen.

Als een na laatste stap gebruik ik de essence oogschaduw basis, ook als ik niet van plan ben om oogschaduw te dragen. Het geeft mijn gezicht gewoon een frissere look, en is ook fijn voor als ik wel besluit een ooglook te maken, ookal is dat alleen oogpotlood ( maar als ik een ooglook maak, die ik meestal wel meerdere dingen :p).

Als laatste gebruik ik nog een compact powder, ook van essence. Ik heb mijn haar even losgedaan omdat ik het bijna altijd los heb, en zo heb je er een beter beeld van. Dit is mijn basis, ik ben hier zoon 5 minuutjes mee bezig, maar kan het als het moet ook in 1 minuutje :p.

Waar bestaat jouw basis uit?

xx just a girl.

One thought on “Mijn basis make-up

Make me happy, leave a comment!

