Review: Vrouwtje Theelepel

Hee!

Een tijdje geleden kwam ik op de webshop van Vrouwtje Theelepel terecht. Dit is een superleuke webshop met hele trendy theesmaken. In deze webshop zijn er niet van die saaie, ouderwetse theesmaken, maar juist smaken die je echt wel een keertje wilt proberen! Speciaal voor jullie heb ik wat heerlijke theesmaken voor jullie getest!

Echt superlief! Ik kreeg er een heel lief kaartje bij van Annemieke! Ik ga de volgende theesmaken voor jullie reviewen: Cactus Thee, Stress Weg, Fresh & Fitness en Kaneel Thee.

Kaneel Thee

Mmmm, de geur is echt kaneel, lekker zoet! De smaak is ook echt kaneel, maar de geur is echt heel sterk! Hij is lekker zoet, maar niet té. Zelf houd ik niet zo van suiker in de thee, want dat verslapt toch wel een beetje de echte thee smaak. Bij deze smaak is het echt niet nodig. Het smaakt eigenlijk gewoon naar kaneelstokjes, superlekker!

Fresh & Fitness

Hmmm, deze thee ruikt echt een beetje naar citroen/limoen! Zelf vindt ik dat al superfris ruiken, dus dat geeft de naam van deze thee nog extra kracht! Ook deze thee is lekker zet! Ik weet echt niet hoe ik deze smaak moet omschrijven, maar hij ruikt wel lekker fris, en ik denk dat als je je een keer niet zo goed of lekker voelt deze thee echt een opknapper is! Ik heb vandaag een hele lange dag gehad, waaronder twee en een half uur in de auto en ik voel me nu heel erg relaxt! Deze thee is echt zen :).

Stress weg

Deze thee is denk ik het moeilijkst te beschrijven van allemaal. De geur is heel zwakjes en ik kan het niet echt beschrijven. Ook deze theesmaak vind ik erg flauw en ik kan hier echt niet echt iets over zeggen. Hij is wel net als die Fresh en Fitness echt relaxt, en dus stress verlagend. Ook geeft mij een heel fijn gevoel in mijn buik. Dit klinkt heel erg raar, maar mijn buik gaat er echt zo lekker van voelen :).

Cactus Thee

Oelalala! Me gusta deze thee!  De geur is echt delicious en heel verrassend. Ik wist echt niet wat ik zou moeten verwachten van deze smaak en geur, maar het is echt mjammie! Ik vind deze smaak het zoetst van allemaal, en dit is echt mijn favourite! Hij doet mij denken aan  mijn opa en oma, want daar dronk ik ook altijd een thee met een heerlijke smaak! Wauwiee! Dit is echt mijn theesmaak!

Ik ben van alle theesmaken echt positief verrast (behalve Stress Weg) en ik vind de webshop van Vrouwtje theelepel echt super! Deze producten zijn ook zeker leuk om cadeau te geven aan je moeder of gewoon voor jezelf!

Hebben jullie al kenisgemaakt met Vrouwtje Theelepel?

xx just a girl.

3 thoughts on “Review: Vrouwtje Theelepel

  1. Heel erg bedankt voor je leuke review! Echt super :-)
    Dat prettige gevoel in je buik van Stress Weg komt vast door het berkenblad, dat reinigt je nieren en dat is een evenwichtsorgaan. Dus brengt je weer lekker in balans en geeft volledige ontspanning :-)
    Groetjes,
    Annemieke – Vrouwtje Theelepel

Make me happy, leave a comment!

