How to: Visdraad vlecht maken

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie weer een filmpje! Ik vind filmpjes opnemen leuk en het is handig, want ik kan je er uiteindelijk toch wel veel meer over vertellen! Vandaag een filmpje over hoe je een visdraad vlecht maakt.

Ik zeg in dit filmpje dat dit mijn eerste filmpje voor agirlslifestyle is, maar dat kan helemaal niet :p, want die hebben jullie ook al gezien. Deze is met mijn camera, en dus gelukkig van veel betere kwaliteit!

xx just a girl.

3 thoughts on “How to: Visdraad vlecht maken

Make me happy, leave a comment!

