Catrice Browno Mars VS Wynie Wirly Multigama

Hee!

Vandaag wil ik twee lakjes me elkaar vergelijken. Ik heb deze lakjes al een tijdje en ze lijken echt superveel op elkaar. Het gaat om de keuren:

Catrice 860 Browno Mars

Wynie 252 Wirly Multigama

Ik heb het Catrice lakje een tijdje teurg voor mijn verjaardag gekregen, het Wynie lakje heb ik in Spanje gekocht. Van dit merk koop ik altijd make-up, het is niet duur, en wel van goede kwaliteit. Ik heb ook 2 palettes en ze zijn echt super!

We beginnen met het Wynie lakje. Het kwastje is heel erg dun, en dus niet zo heel handig, hierdoor moet je heel vaak het kwastje over je nagel halen, en dan ziet het er niet zo mooi uit en het lakt dus ook onhandig. Wel ben ik heel enthousiast over de dekking van dit lakje! Na een keer dekt ie al heel mooi, en na 2 lakjes ziet het er echt goed uit! Hij doet wel een beetje lang over het drogen, dus moet je ook langer wachten tussen de laagjes door.  De substantie is wel een beetje wateriger dan die van Catrie, maar voor de rest is het een prima budget lakje.

1 laagje

2 laagjes

Dan het Catrice lakje. Ik vind persoonlijk, de Catrice kleur iets mooier. Ik vind het mooier omdat er iets meer van een shimmer inzit. Dit  vind ik leuk omndat ik wel houd van een beetje shiny lakjes. Het kwastje is super! Sinds Catrice een nieuw kwastje heeft, lakt het veel betr. Ik kan in 1 a 2 keer mijn hele nagel lakken, superfijn en makkelijk. Ook is de substantie wat dikker, en loopt het minder makkelijk uit. Ik vind deze kleur iets minder dekken na het eerste laagje, maar nadat er een tweede overheen zit, zie je da niet meer. Ook droot hij veel sneller, een groot voordeel dus!

1 laagje

2 laagjes

Eindoordeel: Ik moet toch zeggen dat Catrice lakje iets beter is. De kleur is mooier, het kwastje beter, en hij droogt sneller. Het scheelde niet veel, maar Catrice wint het op nagellak gebied van Wynie.

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

