Shoplog Primark

Hee!

Soz voor de late post, maar ik had het gisteren en vandaag een beetje druk, en ik ben depressief omdat ik mijn camera heb laten vallen…… Hij is nu kapot, en daarom moet ik weer helemaal sparen voor een nieuwe enzo. Ik ging vrijdag middag met Willemijn van lablondestyle naar de Primark en vandaag heb ik voor jullie een shoplog met , snik, een slechte kwaliteit camera. Ik baal echt heel erg, maar ik ga snel een nieuwe kopen zodat er weer leuke posts kunnen verschijnen met goede camera kwaliteit.

xx just a girl.

One thought on “Shoplog Primark

Make me happy, leave a comment!

