OOTD Indian style

Hee!

Zoals jullie gisteren konden lezen ben ik naar de Primark geweest. Ik kom niet zo heel vaak in de Primark, 1 keer per jaar ofzo, en als ik daar ben probeer ik altijd een beetje basis dingetjes te kopen, en nu het toch al bijna zomer wordt leek het mij wel handig om ook wat zomerse dingetjes te kopen. Vandaag een OOTD met alleen maar Primark kleding (behalve de schoenen, dat zijn havaianas) en hiermee wil ik laten zien dat je ook een leuke look kunt creeëren met superbudget.

Nou, als mensen nu zeggen dat je met budget geen leuke look kan maken…. Ik vind deze look super en hij heeft mij (min de slippers) 15 euro gekost!

Wat vinden jullie van deze budget look?

xx just a girl.

4 thoughts on “OOTD Indian style

Make me happy, leave a comment!

