NOTD: Yamamay 29

Hee!

Ik had een tijdje niks gepost omdat ik nadat mijn camera kapot was ik er toch over na zat te denken om te stoppen met bloggen. Uiteindelijk vond ik het toch wel leuk, en nu ik een nieuwe camera gekocht heb ben ik er weer helemaal klaar voor! Vandaag heb ik voor jullie een NOTD. Jullie hebben dit kleurtje al voorbij zien komen in mijn favourites van Mei en ik vind dit echt een superzomers kleurtje!

 

Wauw! Ik vind de kleur echt super mooi! Pastel is heel erg in deze zomer en ook op je nagels rockt het! Pastel voor je nagels is echt een musthave voor de zomer. Het past bij elke outfit, opvallend of naturel.

Tadaa, hij dekt in 3 lagen en ziet er net zo uit als in  het potje. Wel is het kwastje echt heel erg dun, en daarom lakt hij niet echt makkelijk, en is het moeilijk om echt netjes te lakken. Hij droogt wel snel dus je kan de 3 laagjes redelijk snel achter elkaar lakken.

Dit lakje heb ik gekocht in Spanje, daar hebben ze een hee store van Yamamay . Het is eigenlijk een bikini en lingerie merk, maar hun make-up is ook van goede kwaliteit. Ik weet niet of je het kan bestellen, maar als dit kan is dit echt de moeite waard.

xx just a girl.

5 thoughts on “NOTD: Yamamay 29

Make me happy, leave a comment!

