Tag: What makes you beautiful

Hee!

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Deze tag heb ik overgenomen van Louise & Elise omdat ik hem gewoon echt heel erg leuk vond en het echt een goede tag is voor jezelf. Het is heel fijn om in te vullen wat je mooi vindt aan jezelf en dan zie je jezelf op een andere manier.

Voor de genen die onder een steen hebben geleefd, what makes you beautyful is een liedje van 1 Direction. Deze tag heet zo, omdat deze zin heel belangrijk is. Je leert jezelf ‘mooi’ te vinden.

De regels van deze tag:

Je noemt 3 dingen die je mooi vindt aan jezelf. Het maakt niet uit of dit om uiterlijk, innerlijk of eigenschappen gaat. Ook leg je uit waarom.

Je tagt andere mensen. Dit doe je omdat door dat andere mensen te laten beseffen dat ze er wel toe doen en mooi zijn, dat heel veel voor iemands zelfvertrouwen doet, dus ook ik ga mensen taggen!

Je gaat geen afkrakende comments achterlaten, dit is een heel erg positieve post, en als blogger ben je ook kwetsbaar door te laten zien wat je mooi vindt aan jezelf. Gemene of nare comments worden dan ook meteen verwijdert.

Laten we beginnen!

Het eerste waar ik echt heel erg blij mee ben aan mijn uiterlijk is mijn haar. En dan heb ik het niet persé over het model (wat ik trouwens ook helemaal niet lelijk vindt staan :p) maar meer over de haarkleur. Ik ben blij met mijn blonde lokken, en vind het dan ook super dat ze nu met de zon alleen maar blonder worden. Ik heb serieus een jongen in mijn klas (hij zit naast me) en die vraagt elke dag 2 keer of ik écht zeker weet dat ik mijn haar niet geverfd heb. En als mijn antwoord weer nee is, gaat ie 3 uur naar mijn haar kijken om het te betrappen op sporen van uitgroei ofzo :0. Ik kan er wel om lachen, en ben zelf dan ook heel erg blij met deze zomerblonde haren. Ik heb er een tijdje over nagedacht om mijn haar bruin te verfen, maar ik ben toch blij dat ik dat niet  gedaan heb!

Het tweede waar ik blij mee ben en ook echt mooi aan mezelf vindt ( weer iets van mijn uiterlijk…) zijn mijn lippen. Ik  vind ze een mooie vorm hebben. Mijn onderlip is wel echt veel dikker dan mijn bovenlip, maar ik kan mezelf gewoon niet met een andere mond voorstellen. Ik vind het ook leuk dat mijn gezicht echt van die felle kleuren aankan, dus als ik een rustige ooglook heb, kan ik op mijn lippen lekker losgaan! Een tijdje terug had ik heeel erg last van droge lippen, en ik had echt al verschillende balsems geprobeerd, maar niks zorgde ervoor dat ze weer zacht werden. Uiteindelijk las ik op Miss Lipgloss een review over de Anatomicals producten en ik vond dit zo fijn klinken dat ik ze toen besteld heb. Sindsdien heb ik echt zachte lippen, en mensen zeiden zelfs dat mijn lipper er zacht uitzagen, hoe kan je dat zien?! In iedergeval, ik vind mijn lippen echt heel mooi!

Het derde ‘ding’ dat ik mooi vindt aan mezelf is een eigenschap. Ik vindt het heel erg fijn dat ik best wel netjes en een beetje (oké iets meer dan een beetje) perfectionistisch ben. En dan heb ik het vooral over mijn stash. Ik heb ’s avonds altijd voordat ik ga slapen een soort van drang om alles wat lelijk is aan mijn stash te gaan ordenen. Dit is gewoon zoo een handige eigenschap. Zo heb ik elke avond een overzicht van al mijn spulletjes, vind ik oude dingen terug en ziet het er weer mooi uit zodat het er de volgende ochtend door snelheid lelijk van wordt. Dan kan ik het die avond weer lekker opruimen :).

Dit waren mijn ‘dingen’ die mij beautiful maken! Ik daag de volgende mensen uit om deze tag over te nemen!

Sinnerbeauty

Beautyforgirls

Spring Vibes

La Blonde Style

Chocolate & Cherrys

xx just a girl.

One thought on “Tag: What makes you beautiful

Make me happy, leave a comment!

