Shoplog : Catrice en essence

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie een kleine shoplog! Ik ging woensdag uit school even langs de kruidvat omdat ik nog wat producten wilden scoren. Kijken jullie mee naar wat ik gehaald heb?

Ik heb twee producten van Catrice gekocht en eentje van essence. Van Catrice kocht ik een lipstick en een gelliner, van essence een dagcrème.  Laten we beginnen met essence.

De My Skin lijn, ik had er al veel over gehoord en gelezen, de meningen waren verdeeld. Zelf had ik echt nog een vochtinbrengende crème nodig, en toen ik  deze zag staan in de kruidvat, dacht ik ‘laat ik hem eens meenemen’. Ik heb al een vocht inbrengde crème van hannah, het is eigenlijk een masker maar het werk ook als gewoon een crème als je een dunner laagje aanbrengt. Ik heb er  hier al een artikel over geschreven en was hier erg tevreden over. Nu vind ik dit toch best wel een duur product en ik vroeg mij of of deze crème van essence misschien een goede budget dupe was.

Je ziet het niet heel erg op de foto, maar deze crème is groen. Hij ruikt heerlijk fris naar komkommer, wat ook op de verpakking staat. De substantie is heel erg dun, maar hij smeert dan ook makkelijk uit en trekt snel in. Verder kan ik nog niet veel over dit product vertellen.

Dan gaan we verder met deze lipstick van Catrice.  Hij is van de Ultimate Colour lijn in de kleur 060  Oh Juicy! Een meisje uit mijn klas had deze lipstick in haar etui zitten en toen ik hem zag was ik meteen verliefd op de kleur. Ik heb hem zelfs in de les op mijn hand geswatcht ;). Na de swatch te hebben gezien wist ik het zeker, deze lipstick moest in mijn assortiment komen! Zoals jullie hier al konden lezen vind ik dat mijn gezicht best een felle lipkleur kan hebben. Met deze lukt dat zeker!

Ik vind dit een prachtige rood-oranje kleur. Op het foto ziet hij er wel iets anders uit dan in het echt. Deze kleur knalt echt! Ook is hij helemaal EK proof, dus kunnen wij ons Nederland lekker toeschreeuwen met deze oranje kleur op onze lippen!

Als laatste kocht ik deze gelliner van Catrice, omdat ik nu al een tijdje aan het oefenen ben op mijn wing. Het lukte nog niet helemaal, en ik was er gewoon van overtuigd dat het met een gelliner veel beter zou gaan, en dat was ook zo. Ik heb met deze goed zwarte kleur ( 010 Black Jack with Jack Black) voor het eerst een redelijke wing kunnen zetten, het is nog een beetje oefenen, maar het begin is er!

Hihi, ik ben best wel trots op deze wing! Mijn conclusie over de gelliner; hij is fijn, dekt goed en hoort nu al bij mijn favorieten!

xx just a girl.

2 thoughts on “Shoplog : Catrice en essence

Make me happy, leave a comment!

