OOTD : Warm, cold, black and white, mixed together

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie een OOTD. Deze outfit droeg ik gisteren, het was een hele wisselvallige dag, met het ene moment regen en dan weer zon. Gelukkig kon ik uit school droog thuis komen, en ben ik naar het ziekenhuis geweest om mijn pasgeboren neefje te bezoeken! Hij is zoo schattig, echt een poepje gewoon zo lief! Ik ben er heel erg happy mee, zoon klein baby’tje erbij. Het enige rare is, dat als ik straks 40 ben (oef dat is echt oud dan ;p) hij pas 26 is! Hoe raar is dat! In iedergeval, vandaag voor jullie mijn outfit of the day.  Dit is een outfit die ik zelf heel graag draag, lekker casual maar wel echt leuk en ook wel een beetje fashionable!

Deze outfit is echt een favo bij mij. Strakke broek met een blouse, doet het altijd goed! Om het geheel toch wat op te fleuren kies ik er wat opvallende armbanden bij.

Blouse ~ H&M

Hempje ~The Sting

Broek ~ Zara

Schoenen ~ Primark

Ring~ Unknown

Tas ~ Glossybox

Armbanden ~ Unknown, Seger Juwelier,  Etos en Turkije

Ketting ~ Bijoux Brigitte

Ik hoop dat jullie het een beetje een draagbare outfit vinden! Vooral de blouse vind ik leuk omdat hij doorschijnend is.

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

