Review : Carlo di Roma Kajal Pure

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie een review. Ik had een tijdje terug de winactie van Sinnerbeauty gewonnen! Superleuk natuurlijk, vooral omdat ik van het merk dat ik gewonnen had nog nooit had gehoord was ik extra nieuwschierig. Toen het van de week binnen kwam sprong ik dan ook een gat in de lucht!

Zo ziet het oogpotlood eruit. Ik vind het een best wel hele chique uitstraling geven! Wel jammer, door de post was er iets gebeurd waardoor het postlood zelf een beetje was platgedrukt tegen de dop, zonde maar niks aan te doen.

De kleur is zilverachtig, met een kleine shimmer, heel erg mooi! Hij is ook lekker creamy, daar hou ik persoonlijk wel van want ik heb best wel gevoelige ogen en kan dan ook niet zo goed tegen een heel hard potlood.

Hij dekt echt heel goed! Ik was echt verbaasd over de kwaliteit van de dekking. Je zou hem ook kunnen gebruiken als een soort oogschaduwbasis als je van plan bent om een look te maken met  een grijs smokey eye.

Sorry voor de bad camera quality, maar ik weet niet wat het is, maar altij als ik mijn look probeer te fotograferen van dichtbij is de foto superlelijk en totaal niet scherp. Ik wordt er echt wanhopig van, dus als iemand weet hoe dit komt, please leave a comment! In iedergeval, dit oogpotlood is heel fijn om me te werken, heerlijk zoals hij over je oog glijdt. Wel zonde dat  hij best snel op gaat, en dan heb je een steeds grotere onderkant, en ik denk niet ech dat je dit potlood kan slijpen, dus zal je het na een tijdje aan moeten brengen met een eyeliner kwastje. Ik vind het ook echt heeel erg fijn dat ik dit oogpotlood er niet hoef af te boenen met make-up remover. Dat heb ik bij mijn Catrice eyeliner gel wel en het is gewoon echt een marteling om in de avond je oog er half uit te krabben.

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van dit potlood, en echt superleuk dat ik hem gewonnen heb!

xx just a girl.

4 thoughts on “Review : Carlo di Roma Kajal Pure

  1. Wat je wel kan doen, is de punt met een mesje bijsnijden en dan met warm water erover gaan om het terug wat smooth te maken en daarna in de ijskast te leggen.
    Tadaaaaa, en je hebt terug een punt :)

  2. De swatch kan je verbeteren door je camera op het tulpje te zetten, als je die stand hebt. Die is voor close-ups volgens mij ;) En omg cath je ogen uitkrabben, horror!

Make me happy, leave a comment!

