You can take my breath away.

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie een ooglook dankzij de genialiteit van Robin! Ik weet nu dus hoe ik mijn camera moet inzoomen enzo, dus nu kan ik wat beter foto’s maken!

 Speciaal voor jullie heb ik mijn look een beetje dramatisch gemaakt voor het effect. Meestal als ik deze look draag maak ik hem zonder de wing, dan is het nog steeds een best opvallende look met oogschaduw aan de onderkant.

Ik heb de volgende producten gebruikt :

Only You palet (van mijn oogschaduw stash filmpje, nu zie je dat hij inderdaad supergoed gepigmenteerd is!)

Max Factor 01 Black oogpotlood

Rimmel Scandal Eyes

Superweinig heb ik gebruikt, om zo een look te creeëren, het is supermakkelijk en ik kan het iedereen aanraden om ens lekker te experimenteren!

xx just a girl.

3 thoughts on “You can take my breath away.

Make me happy, leave a comment!

