Sweet music <3

Hee!

Het is al heel lang geleden dat ik een liedjes post maakte, dus vandaag weer een post met mijn liedjes van de afgelopen tijd!

Waauw, dit is echt zoon mooi liedje! Ik luister het nu echt nonstop, de knop staat op repeat! Ik was al helemaal verkocht van The A-Team maar deze vind ik nog mooier! Hij is rustig, maar tovert wel een glimlach op mijn gezicht, echt een favo.

Ik weet het, de tekst is zeer fout, maar mag het ook eens? Dit megavrolijke liedje is echt superzomers and I like it. Ik had sowieso niet van Flo Rida verwacht dat hij een heel beschaafd liedje zou schrijven, dus we moeten hem maar zijn gang laten gaan en gewoon lekker los gaan op zijn songs!

Echt dit liedje, zoo moooi. Dit is echt een sort of lovesong en ik krijg er echt een week gevoel bij ;). Ik vind de melodie ook echt heel erg relaxt, echt een liedje voor mij!

En als laatste deze nog. Het is niet echt een favo van mij, maar ik vind het wel een leuke clip. Het liedje vind ik niet top, maar dansen dat kan ze!

xx just a girl.

One thought on “Sweet music <3

Make me happy, leave a comment!

