Swappen?

Hee!

Gisteren was ik op zoek naar leuke winkels in Singapore en toen kwam ik via via op youtube terecht bij een swap filmpje. Ik vond dit zoo vet dat ik dit nu ook heeeeel graag wil doen! Maar wat is swappen eigenlijk?

Swappen is het ruilen van (make-up) spullen met een andere beautyblogger of gewoon iemand die van beauty houdt. Dit kunnen spullen zijn die je hebt gekocht en nog nooit, of een keer gebruikt hebt. Maar je kan ook met elkaar afspreken dat je allebei voor bijvoorbeeld 30 euro aan beautyproducten koopt en het dan naar elkaar op stuurt. Ik wil dit zoo graag met iemand doen! Want ik heb echt heel veel producten die ik nooit gebruik of een keer gebruikt heb, superjammer! Ik weet zeker dat  jullie dit ook hebben en daarom leek het mij leuk om te gaan swappen! Eignelijk moet je het doen met iemand uit een ander land. Maar omdat toch al mijn bezoekers in Nederland wonen, teminste, daar ga ik van uit ;) Dus als jij met mij wilt beautyswappen, stuur dan een mailtje naar agirlslifestyle@hotmail.com of laat een comment achter. Natuurlijk maak ik er dan ook een unboxing filmpje over!

xx just a girl.

One thought on “Swappen?

Make me happy, leave a comment!

