Your signature look

Hee!

Iedereen heeft wel van die dingen waar je die persoon aan kan herkenen, dit kunnen al dingen aan je uiterlijk zijn die je gewoon hebt, zoals hele volle lippen of een scheve neus, maar natuurlijk dingen die je ‘zelf’ kan maken. Dit is dan jouw signature look. Het is natuurlijk heel erg moeilijk om iets te vinden wat jij leuk vindt, goe bij je past, en waaraan je vrienden weten dat jij het bent, als we alleen jouw signature zouden laten zien. Dus hoe maak je nou een signature look?

Dit is voor iedereen heel verschillend. Voor mij is het een sieraad. Dat klinkt misschien raar omdat het niks met make-up is maar dat komt zo omdat ik met make-up elke dag anders ben. Ik draag niet altijd blauwe oogschaduw of een wing, maar ben soms ook natural.

 

Naast dat ik hem heel erg mooi vindt, heeft hij ook emotionele waarde voor me. Hij is van mijn oma geweest en we hebben speciaal laten verkleinen bij de juwelier. Ook op school weten mensen dat ik deze ring bijna altijd om heb, wel grappig, als jongens mij een box geven (tja, dat doen ze nog) weten ze dat ik een ring om heb en ik hoef dan ook niet te waarschuwen ;).  Ik voel me zonder deze ring ook gewoon echt kaal of naakt, heel raar.  Nu heb ik het over mijn siganture look gehad, maar wat als je nou totaal niet weet wat voor jou je signature look is? Hier 3 tips!

Als je niet zo heel erg van opvallen houd, kies dan voor een signature geurtje! Veel mensen hebben een lievelingsgeurtje, voor mij is dat forever and ever Dior ( op de foto is het trouwens niet Dior, maar Burberry Britt ) en ik draag hem ook dagelijks. Als jij ook een lievelingsgeurtje hebt, en je draagt hem bijna of gewoon dagelijks, dan heb je daar al jou signature geurtje! Geloof me, mensen zullen het zeker merken als je eens een andere parfum gebruikt dan degene die je elke dag draagt. Zo gaan vrienden je herkennen aan jouw eigen geur ;).

Tja, het is een cliché, maar veel mensen hebben rode lippen als hun signature look. Je moet er van houden, maar opvallend is ie zeker! Als je rood toch iets te fel vindt, er zijn zat andere kleuren die je misschien wel heel mooi vindt of kies gewoon voor een lipgloss!

Ook deze komt veel voor. De wing is bij veel mensen echt een herkenningspunt. Op school merk ik het ook, er zijn leerlingen die ik niet bij naam ken, maar waarvan ik ze gewoon herken van gezicht en ik weet dat zij het zijn door hun wing. Een wing maken vergt wat oefening, maar na een aantal keer oefenen heb je ook wat! Zelf zit ik nog zwaar in de oefenfase, maar maakt niks uit, oefening baart kunst!

Dat waren mijn tips, hoop dat jullie er wat aan hadden! Wat is jouw signature look?

xx just a girl.

One thought on “Your signature look

Make me happy, leave a comment!

