My summerwishlist

Hee!

Voor degenen die het nog niet wisten, ik ga in de zomervakantie naar Bali en Singapore!! Mygosh, ik heb hier zoveel zin in!  Nu heb ik mijzelf wel een shopverbod opgelegd en daar zit ik zelf de hele tijd mee in de stress, want Singapore is wel echt dé stad waar ik flink wil shoppen! Topshop zit daar, en ook Victoria’s Secret ( maar dan voor de beautyproducten ;p). Ik heb dan ook mezelf een veels te zwaar shopverbod opgelegd mimi :(. Nu heb ik wel een wishlist, waarvan ik eigenlijk alleen kan dromen, maar het leek mij toch wel leuk om hem met jullie te delen!

Ik vind deze blousjes zoo leuk :). Ik heb er nu eentje van de H&M, in het wit, maar ik vind deze zoo leuk! Ik ben er echt een beetje verliefd op hihi!

Ik wil ook echt haal heel lang een hotpants, maar dan of eentje van gebleekt denim of gewoon wit. Ik heb al 1 tydie hotpants, 1 witte en 1 zalmkleurige maar ik vind deze zoo leuk! Ook vind ik mijn zalmkleurige hotpants nu wel een beetje aan de korte kant worden, aangezien ik sinds vorig jaar toch wel wat centimeters ben gegroeid. Ik ga voor mijn schoolfeest ( Thema: Welkom to California) ook samen met vriendinnen onze eigen hotpants maken en dan ga ik een hele donkere maken dus nu wil ik er ook wel een gebleekte bij!

Wiiiih, ook deze beautyproducten van Victoria’s Secret wil ik echt heeel graag, maar dat komt ook goed omdat ze ze verkopen in Singapore (Yippie yay!). Ik weet niet precies of ik persé de productenvan deze lijn wil, maar ik ga zeker wat Victoria’s Secret inslaan! Natuurlijk ga ik ook in Singapore een shoplog voor jullie opnemen, en als jullie het leuk vinden een vlog!

Ik weet het, cropped tops zijn al best wel lang een trend ezo, maar dit is gewoon echt heeeel erg, ik heb er geen! Echt shameshameshame. Ik MOET er eentje hebben! Ook voor schoolfeest is dit gewoon perfect, en ook voor bali is een cropped top natuurlijk awesome voor over je bikini! Ik wil graag een cropped top met een leuke tekst erop, en eentje van die sliertjes aan de onderkant.

Ook iets dat ik heel erg graag wil is een spijkerblouse. Haha, ik wil echt heel veel dingen. Maar vooral omdat ik nu een shopverbod heb dusja :). Ik vind deze blouse zo niet normaal vet! Ik vind dit echt een casual touch aan je look geven en het is ook echt een musthave vind ik omdat het staat bij alles.

Dit was dan weer mijn wishlist! Wat ik jullie wishlist voor de zomer!

xx just a girl.

2 thoughts on “My summerwishlist

  1. Ik vind de blouse en de spijkerblouse erg gaaf! Van de laatste heb ik zelf een hele gave van DEPT die ik veel te vaak draag :P Maar geeft inderdaad zo’n leuke casual touch aan je look :)

Make me happy, leave a comment!

