Nu even doorzetten!

Hee!

Misschien is het jullie opgevallen dat de laatste week de posts op agirlslifestyle iets korter zijn geworden, of eigenlijk (vind ikzelf) iets minder. Dit komt omdat ik in mijn laatste schoolweken zit en leraren hebben echt de behoefte om de laatste dagen extreem veel proefwerken en so’s op te geven. Nu ga ik sowieso wel over, ik sta alleen maar 7s, 8ens en 9s, maar ik wil dat wel zo houden enniet oppeens voor een vak een 6 gaan staan omdat ik toch wel overga. In iedergeval, ik besteed mijn tijd heel erg aan leren, en ben tot ’s avnds laat bezig. Het liefst begin ik uit school meteen met bloggen, maar huiswerk gaat nu toch even voor. Er zullen wel gewoon elke dag posts verschijnen, maar ze zullen gewoon net iets korter zijn, of wat meer filmpjes, omdat die mij ( dit klinkt raar) minder tijd kosten dan foto’s maken, bewerken en een artikeltje schrijven.

Gelukkig heb ik niet aankomende maandag, maar de maandag daarna mij laatste lesdag, school is dan nog niet afgelopen, maar dan heb ik gewoon meer tijd. Ook zal ik dan flink moeten doorwerken, want ik moet als ik straks op vakantie bent, 22 posts (!) vooruit werken. Dit vind ik helemaal niet erg, want I love blogging, maar ik wilde dit toch even gezegd hebben omdat ik niet wil dat jullie denken dat ik mijn blog verwaarloos, ik heb er deze 2 weekjes gewoon iets minder tijd voor.

Ik hoop dat jullie dat begrijpen, maar natuurlijk komen er wel gewoon elke dag een posts online hoor!

xx just a girl.

4 thoughts on “Nu even doorzetten!

    • Ooeeh, vet relaxt dat je nu al klaar bent :). Ik heb sowieso na mijn laatste lesdag nog 2 van die weken waarvan ik echt geen idee heb wat de bedoeling is, maar alles beter dan les! Thanxx voor het zeggen! Heb het veranderd!

Make me happy, leave a comment!

