Inspiration : Dip Dye

Hee!

Samen met een vriendin ga ik mijn haar dip dyen! Ik vind het echt supervet, maar heb hier en daar nog wel mijn twijfels. Zo vind ik mijn haar misschien ietsje te kort, en ik vind het toch ook wel een beetje spannend! Vandaag heb ik daarom voor jullie wat mooie inspi plaatjes van beautyful girls met dip dyed hair!

Dit is de kleur waarin ik het wil verven. Ik vind peachy echt een hele mooie kleur, en ik denk dat het bij mijn blonde haar ook wel heel mooi staat!

Ooeeh, ik krijg nu heeel erg veel zin om dit te gaan doen!

Hebben jullie wel eens iets met je haar te doen?

xx just a girl.

3 thoughts on “Inspiration : Dip Dye

  1. leuke inspiratie, ik zou het zelf ook wel leuk vinden om zo´n dip dye uit te proberen, maar dan wel met blond (ik ben zelf bruin). Dus dat van bruin naar blond overloopt. ;)

    Liefs,
    xxx Sanne

    • Ik wilde het deze zondag doen, maar toen bleek oppeens dat je op de webshop waar ik het wilde bestellen het uitverkocht is. Ik vind het echt heel moeilijk om een webshop of winkel te vinden waar ze haarverf verkopen. Maar als ik het gedaan heb laat ik het sowieso zien!

Make me happy, leave a comment!

