OOTD: Back to the 60s!

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie weer een OOTD! Het was gisteren wel okeachtig weer, dus koos ik voor een lange broek en een korte mouwen t-shirt.

Normaal koop ik nooit iets bij de Hema, ik vind toch dat het qua kleding heel erg basic is en toch de kwaliteit staat me tegen. maar toen ik snellejelle een shirtje wit shortje moest kopen voor een hockeytoernooi, ben ik er achter gekomen dat de wite basic shirtjes van de hema echt heel erg goed zijn! Ze schijnen niet door, en zitten heel erg relaxt!

High waisted broek~Pieces

Shirt~Hema

Schoenen~Primark

Dit echt een superbasis look, and I like it!

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

