NOTD: Sephora

Hee!

Gisteren hadden jullie een outfit of the day, en vandaag een nails of the day. Dit lakje is van Sephora en ik heb hem een keertje gekregen voor mijn verjaardag. Ik moet zeggen dat ik er supertevreden over ben, en het kwastje vind ik heel erg fijn!

Het kwastje is echt heel erg fijn! Hij is niet te dik, maar ook niet te dun. Met ongeveer 2 penseelstreken ( is dat een woord?) heb je je hele nagel gehad. Hij droogt ook echt supersnel. Als ik mijn beide handen heb gelakt, dan is mijn eerst gelakte hand alweer opgedroogd, superfijn dus. Hij dekt in 2 laagjes, en dan kan je er nog een topcoat over doen zodat hij langer blijft zitten. Ik ben in iedergeval heel erg tevreden over deze nagellak, ik heb ook een dupe van deze kleur, namelijk Mango Madness van e.l.f. voor 1 euro, maar ik vind deze toch veel fijner!

Heb jij al een lakje van Sephora?

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

