Relax dagje

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie een minireview van de producten die ik gebruikte tijdens mijn relax avondje. Ik ben de laatste tijd heel erg gestresst door mijn laatste proefwerken en so’s, en ik was dan ook wel toe aan een relax momentje!

Ik heb van tevoren wat producten bij elkaar gesprokkeld, die ik wilde gaan gebruiken. Uiteindelijk heb ik alles gebruikt behalve het hannah masker, dat ik als een vocht inbrengende crème wilde gebruiken. Maar het masker was zoo goed dat het niet nodig was, wil er toch iets over lezen, klik dan hier.

 

Voordat ik in bad ging, bracht ik met mijn Hema foundation kwast (die ik omgedoopt heb tot maskerkwast, omdat hij voor foundation verschrikkelijke strepen achterlaat op je gezicht) een masker aan. Dit het Skin Softening Yogurt Mask Strawberry van Botanical Choice. Ik vond dit masker echt heel fijn en je huid werd er echt súper zacht van, echt een aanrader!

Dan deze Bubbe Bar van Lush, ik heb deze gekregen in zo’n pakketje met een aantal producten erin, dus je kan deze niet apart kopen (misschien ook wel, maar in de webshop kon ik de naam in iedergeval niet vinden bij de Bubble Bars) wat super jammer is omdat ik juist Bubble Bars heel erg handig vindt. Je kan ze meerdere keren gebruiken, dus kan je er langer van genieten. Ik vond deze Bubble Bar echt heel erg fijn, hij maakt heel veel bubbels, dus je zit weer helemaal in je kindertijd. Ook komt er een soort olie vrij, het is niet echt olie maar aan je huid voelt het echt heerlijk lekker zacht, dus dat was echt hét ultieme relaxmomentje.

Nadat mijn hele lichaam lekker zacht voelde, vond ik dat mijn voetjes nog wel wat extra’s konden gebruiken. Vooral nu de zomer eraan komt vind ik het echt verschrikkelijk als ik van die mensen zie mt van die hele onverzorgde voeten. Daarom nam ik nog een heerlijk voetbadje met een Kneipp Voetbadbruistablet. Deze zat in de goodiebag van de Beautyglossparty en ik was er echt heel erg benieuwd naar maar ik had er gewoon echt geen tijd voor. Deze tablet ruikt echt heel erg naar kruiden, maar wel echt superlekker. Ook waren mijn voeten daarna echt een beetje zacht, en ze zagen er ook wat beter uit.

Als laatste smeerde ik mijn benen, armen, voeten, nagelriemen en teennagelriemen in met TBS Chocomania Body Butter omdat ik deze ec ht verschrikkelijk vindt en ik wil gewoon dat hij opraakt, wat tot mijn frustratie niet echt lukt. Ik vind de werking van deze Body Butter niet zo heel fijn, en de geur schrikt mij al helemaal af. Ook deze zat in de goodiebag van de Beautyglossparty. Ik ben niet een persoon die dingen weggooid, en dat is dan ook de enige reden dat ik deze bodybutter nog in gebruik heb. Ik heb ook al geprobeerd om hem op te laten gaan door vriendinnen, maar niemand vind deze body butter lekker, jammer maar true.

Dit was mijn mini-review van mijn relaxavondje. Ik had een heerlijke avond en sliep dan ook heerlijk! Ik kan het iedereen aanraden die op het moment een beetje gestresst is wat tijd voor zichzelf te nemen en lekker te ontspannen en genieten!

xx just a girl.

One thought on “Relax dagje

Make me happy, leave a comment!

