Mijn kettingen

Hee!

Vandaag ga ik jullie mijn sieraden laten zien. Ik heb de sieraden in mijn kast aan een kleerhanger hangen. Ik wil er nog een keer een speciaal rekje voor maken, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Tadaaa, dit is dan ‘mijn’ sieraden rekje. Zoals ik net al zei, just een kleerhanger, maar maakt niet uit!

Dit is mijn eerste ketting, van de Primark. Ik heb hem al heel lang en ben dan ook best wel verbaasd dat hij nog steeds niet kapot is ( ik heb hem nu al langer dan een jaar!). Ik vind deze ketting heel leuk omdat het toch wel iets klassieks heeft met die parels, en als ik dan naar een borrel van mijn ouders moet, is deze ketting perfect!

Nou, deze ketting hebben jullie al vaker voorbij zien komen (hier). Ik heb deze in Spanje gekocht, maar niet geteurd, want ik kocht hem in de Bijoux Brigitte. Ik vind deze ketting gewoon echt heel leuk, hij past helemaal bij het uil-trend-ding en ik moest dan ook gewoon of een ring of een ketting met een uil hebben!

Haha, deze ketting vind ik zoo te gek! Het is echt een fashionable ketting, and geuss what? I bought it for 1 euro! Echt niet normaal, in Sitges (Spanje) is er een winkeltje waar alles 1 euro is. Het is een sieraden winkeltje, en van de meeste sieraden ben ik dan ook totaal niet onder de indruk, want voor 1 euro kan je niet het beste verwachten, maar deze ketting vond ik echt heeeel erg leuk!

Deze ketting is echt een cutie! Het is echt een beetje mijn zomeroutfit kettingtje want ik vind hem echt totally zomers! Ik heb in Thailand twee haar terug een jurkje gekocht en deze ketting past er echt helemaal bij. Voor de genen die het niet kunnen zien, het is een appeltje (voor de dorst ;p).

Dit is ook een  ketting, maar ik draag hem altijd als armband. Ik vind hem voor om mijn nek te zwaar omdat het echt stenen zijn ( wel kleintjes) maar samen is het gewoon net iets te zwaar. Ik heb deze ketting van mijn vader gekregen en hij is uit Turkije. Ik vind het altijd heel leuk om iets te krijgen uit een ander land want het zal nooit hetzelfde zijn zoals in Nederland.

Deze twee zijn mijn selfmade kettingen, superleuk om een keertje te doen als je je verveeld. Zelf koop ik als ik op de markt en bijvoorbeeld leuke knopen en frutsels. En op een regenachtige dag pak ik dan de naaidoos met alle mooie spulletjes en ga ik helemaal los!

En als afsluiter, weer een ketting van de Primark. Het hartje kan open en daar heb ik dan ook allemaal lieve briefjes inzitten van mijn vriendinnen en een gedichtje. Ook deze heb ik inmiddels langer dan een jaar en ik ben nog steeds verbaasd dat hij nog niet kapot is!

Dit waren mijn kettingen, het zijn er niet extreem veel, maar dat hoeft ook niet altijd toch?

xx just a girl.

Make me happy, leave a comment!

