Remington CI-76

Hee!

Nu de zomer eraan komt, besteed ik graag wat extra tijd aan mijn haar. Ik weet niet waarom, maar in de winter vind ik alles gewoon veel grauwer, en dan ben ik best lui qua mijn uiterlijk. Als het zonnetje dan weer begint te schijnen vind ik het heerlijk om mijn blonde lokken extra te laten opvallen. Ik gebruik in de zomer ook altijd een speciale shampoo voor mijn blonde haren, namelijk Andrélon Zomerblond. Het werkt echt helemaal voor mij, maar ik baal nog vaak van mijn toch wel zeer platte haar, ja ik geef toe, er had best wat meer volume in mogen zitten. En ook wat krul zou ik niet verkeerd vinden, dus besloot ik om de krultang van mijn beste vriendin te stelen (la blonde style) en eens een lekker mooi kapseltje te creeëren.

Dit is hem dan, de Remington CI-76 krultang. Ik heb zelf wel rollers en een stijltang ( omdat ik zo dom ben om een stijltang te kopen terwijl ik al stijl haar heb -_-) maar ik had al heel veel gelezen over Remington en andere bloggers waren er ook super tevreden over. Dus toen ik bij Willemijn aan het logeren was en hem zag liggen, heb ik gesmeekt of ik hem even ( lol, nu al 2 weken ;0 ) mocht lenen zodat ik er ook wat over kon schrijven en er misschien een filmpje over kon maken. Ik heb er meerdere keren mee geoefend, en het was supermakkelijk. Het enige nadeel was vind ik dat je je heel snel brand. En ik ben best wel een beetje een klunsje, dusjaa ;p.

Dit is het kapsel wat ik uiteindelijk maakte. Ik begin gewoon met het krullen van mijn haar. Uiteindelijk zie ik er dan uit als iemand uit de 18de eeuw, dus moest ik het heel veel uitkammen, dit duurde echt vet lang en betekent dus dat de krul er echt lang in blijft zitten. Met een beetje haarlak is dit een leuk kapsel dat goed blijft zitten!

Lool, deze foto is wel erg nep, want je kan in het echt de stijltang natuurlijk niet tegen je gezicht aandrukken, ik dacht, laat ik een sort off foto in actie maken, maar nee. Cathelijne is hier heel slecht in hihi. Het is in iedergeval een superfijne krultang en je hoeft ook niet lang te wachten totdat hij warm is. Hij heeft 8 (!) verschillende standen. Niet normaal veel! Ik zet hem zelf altijd een beetje in het midden, wil niet dat mijn haar teveel beschadigt omdat ik geen beschermend serum heb ( omdat ik nog steeds een shopverbod heb meeeh) maar ik kan het je zeker aanraden om te gebruiken.

Nog even een close-upje van de zijkant. Ja ik ben echt heel tevreden over de Remington krultang, ik ga hem stiekem houden ;p.

xx just a girl.

2 thoughts on “Remington CI-76

  1. Leuk!
    Even een opmerking: je zegt in de laatste twee stukjes: “Ik ben echt heel tevreden over de Remington STIJLTANG” en “het is een superfijne STIJLTANG”, maar het is toch een krultang?

    • Oeps, dit gebeurd mij dus altijd. Het komt omdat ik niet gewend ben om een krultang te gebruiken, en mijn stijltang geberuik ik vaker :) x

Make me happy, leave a comment!

