Catrice Ultimate Colour 060 Oh Juicy!

Hee!

Een tijdje terug zagen jullie van mij een sort of mini shoplog (hier) waarin ik jullie een aantal producten van essence en Catrice liet zien. Een van deze producten was een lipstick van de Ultimte Colour lijn van Catrice, namelijk 060 Oh Juicy!. Ik heb deze lipstick nu een aantal weken flink getest, en vandaag voor jullie de review!

Dit is hoe de verpakking van de lipstick eruit ziet, typisch Catrice. Ik moet jullie een klein geheimpje verklappen, dit is mijn eerste Catrice lipstick, I know, that’s a shame. Ik was er superbenieuwd naar en voor de prijs vn 4 euro kon ik deze prachtige kleur niet laten liggen. Het is een soort oranje-rode kleur, en op je lippen knalt hij echt!

Laten we het maar niet over de charmantheid van deze foto hebben ;). De kleur is in iedergeval helemaal geweldig, hij is net zoals op de stick. Dit is echt heel fijn, want er zijn ook veel lipsticks die op je lippen oppeens een stuk minder fel zijn, hartstikke zonde! Hij is erg romig en ik vind hem lekker zacht aanvoelen, als een soort van lippenbalsem. Ik was ook echt superverbaasd over hoe lang hij ook werkelijk op mijn lippen bleef zitten, niet normaal! Ik at en dronk, en hij bleef maar zitten. Ik kan zeggen dat het een echte longlasting lipstick is, maar na 5 uur moet je hem (zoals met de meeste lipsticks) bijwerken.

Ik ben heeel erg tevreden over de Catrice lipstick, en ik zit er over na te denken om er meerdere te gaan kopen ( als ik geen shopverbod meer heb ;) ).

xx just a girl.

3 thoughts on “Catrice Ultimate Colour 060 Oh Juicy!

Make me happy, leave a comment!

