Selfmade short en nieuwe ring!

Hee!

Ik weet het, de naam van deze post is wel heel erg random, en deze post ook. Maar ik had gisteren met vriendinnen onze eigen shorts gemaakt, en ik wilde die heel graag aan jullie laten zien. Toen ik thuis kwam was er een pakketje voor me! Ik was superbenieuwd omdat ik wist dat dit mijn ring was die ik gewonnen had op Dutch Beauty.

Laten we beginnen met mijn hotpants. Ik heb deze gemaakt van een lelijke H&M broek, die aan de onderkant veel te wijd was. Ik knipte het onderste gedeelte eraf en begon toen met een pincet aan de onderkant te trekken zodat er allemaal touwtjes ( ik weet even niet meer hoe je het anders noemt) uitsteken, voor een destroyed short.

Om hem extra destroyed te laten lijken, knipte ik er hier en daar wat gaten in, en ook daar heb ik de touwtjes eruit getrokken. Ik vind dit eerder een short dan een hotpants, omdat ik hem toch ietsje langer gelaten heb. Ik heb al hele korte broekjes, en ik denk dat deze dan meer geschikt is voor als ik naar school ga (lol, voor volgend schooljaar dan :D) dan een nog kortere.

Zoals ik al vertelde kwam ik gisteravond dus thuis en daar was dan eindelijk mijn pakketje met een Yves Saint Laurent Look-A-Like ring. Ik vind het echt heel erg leuk dat ik deze gewonnen heb, dus echt superbedankt!

Nou, hoe schattig is dit ingepakt? Echt heel lief met dat  roze strikje enzo!

Tadaa, dit is hem dan! Ik vind hem echt heel erg vet en ben dan ook heel erg blij dat ik deze kan toevoegen aan mijn sieraden verzameling :). Hij is van nepgoud met een turkoise steen erin. Echt heel erg mooi. Deze ring is heel erg apart.en daarom vind ik hem ook zo leuk!

xx just a girl.

One thought on “Selfmade short en nieuwe ring!

Make me happy, leave a comment!

