Summer songs!

Hee!

Je kan er niet meer omheen draaien, het wordt nu toch echt zomer en ook de vakantie komt nu heel dichtbij. Laten we daarom eens extra genieten van wat leuke zomerse deuntjes!

Heerlijk dit lied! Het geeft me echt een relaxt gevoel, lekker op de beach in een ver oord!

Ik ben echt fan van nummers zoals Drive By en Summer Paradise, het is gewoon de feeling die het liedje je geeft. Awesome!

Niet het typische zomerliedje, maar dat maakt hem niet minder leuk. Ik vind dit echt een van de betere liedjes van Katy Perry.

Hihi, deze is voor de Directioners onder ons! Ik ben zelf niet echt fan, maar ik vind dit liedje wel echt superleuk en positief. I like!

Wat zijn jullie zomerhits?

xx just a girl.

One thought on “Summer songs!

Make me happy, leave a comment!

