Geniet van de zon met Lovea

Hee!

Je merkt nog niet helemaal dat de zomer begonnen is, maar het zonnetje al snel non stop gaan schijnen! Superleuk en fijn natuurlijk, maar het is wel belangrijk dat jij je bijvoorbeeld goed insmeert en je huid goed verzorgd als je je verbrand. Gelukkig had ik een tijdje geleden een aantal zonneproducten van Lovea gewonnen op Misslipgloss. Vandaag voor jullie de review van deze producten, die ervoor zorgen dat jij zomerproof bent!

Ik had een zonnebrand, zonneolie en een aftersun gewonnen. Ik heb deze voor jullie getest en vind het allemaal hele fijne producten en ik ga ze dan ook meenemen op vakantie, de verpakkingen zijn daarvoor perfect. Niet te groot, maar zeker ook niet te klein zodat het niet oppeens op is.

Ik begin met de aftersun. Ik verbrand helemaal niet snel, en heb dan ook niet snel aftersun nodig. Totdat ik vorige week dinsdag sportdag had. Ik was vergeten zonnebrand mee te nemen, en heb de hele dag in volle zon gesport. Het verbaasde me dan ook niks dat ik toen ik thusi kwam en in de spiegel keek, een niet normaal rood hoofd zag. Ik smeerde nog diezelfde avond voor het slapen gaan mijn gezicht en schouders in. Vanaf dat moment voelde ik alleen een zachte tinteling op mijn gezicht, en de volgende ochtend was de roodheid al heel erg afgenomen. Hij trekt makkelijk en snel in en het ruikt heel lekker en fris. Ik ben erg tevreden over deze aftersun en ik weet zeker dat als ik op Bali verbrand deze aftersun mijn huid snel weer ‘beter’ zal maken!

Dan nu de zonnebrand. Het SPF van deze zonnebrand is 15, niet heel erg veel. Ik denk dat ik deze zonnebrand echt meer voor mijn lichaam moet gebruiken, want SPF 15 is voor mijn gezicht niet genoeg. In de lente smeer ik mijn gezicht wel al in, en dan wel met SPF 15. Ik vind deze zonnebrand heel fijn voor mijn armen en benen, omdat deze ze wel beschermd, maar mijn benen en armen er toch bruin van worden. Het is een sprayzonnebrand( als je dat zo noemt :) ) en hij ruikt heel lekker!

Als laatste de zonne-olie. Ik gebruik deze eigenlijk nooit. Alleen in de lente gebruikte ik deze voor mijn benen, zodat ze toch al een beetje een tintje zouden krijgen ( wat trouwens mislukt is door hockey, door scheenbeschermers zijn mijn onderbenen helemaal wit!). Ik weet niet echt wat is van de zonne-olie moet vinden. Hij werkt vast wel, maar het is gewoon niet helemaal mijn ding.

Ik ben over het algemeen heel tevreden over de zonneproducten van Lovea, ik neem de zonnebrand en aftersun dan ook zeker mee op vakantie!

xx just a girl.

2 thoughts on “Geniet van de zon met Lovea

Make me happy, leave a comment!

