Blogkermis: Aardbeitjes nailart

Hee!

Jullie zien het al staan in de naam, blogkermis. Ja, het klinkt een beetje raar, maar het concept is superleuk! Toen Leila in Wonderland een bericht op haar blog plaatste met de titel blogkermis, werd ik erg nieuwschierig. Ik wilde meedoen, en dat doe ik nu ook :). Maar wat is een blogkermis eigenlijk? Ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar het komt erop neer dat allemaal bloggers op dezelfde dag een zelfde soort artikel plaatsen. Superleuk, en ik heb dan ook voor de volgende thema’s gekozen : nailart, DIY, mijn favo trend en een post over accesoires. Omdat er veel mensen meedoen, worden de artikels verspreid over een best grote periode, dus jullie zullen om de zoveel tijd een Blogkermis artikel tegenkomen.

Vandaag is in ieder geval de nailart aan de beurt. En ja, ik kan er wel omheen gaan draaien, maar nailart is gewoon niet mijn sterkste punt. Ik heb me dan ook alleen voor dit thema opgegeven omdat ik mijzelf wilde uitdagen( wat ik eigenlijk beter niet had kunnen doen :p). Het is nu best wel zomers en ik had zin om een schattige nailart te maken, lekker zomers. Dus maakte ik aardbeitjes!

Het zijn niet die standaard aardbeitjes, maar en sort of variant ;). Ik heb de ‘pitjes’ gemaakt met een glitter topcoat en ik wilde het groene kroontje niet precies gelijk maken, want dat is in het echt ook niet zo.

Haha, ik vind ze toch wel heel erg schattig geworden, en best trots op mezelf hiermee :). Ik had gisteravond schoolfeest en mijn nagels rockten hem wel!

Voor meer Blogkermis nailart artikelen:

Elana

Fleur

Kellay

Sanne

Jenny

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden, en over een tijdje komt er weer een artikeltje met een thema van de blogkermis!

xx just a girl.

4 thoughts on “Blogkermis: Aardbeitjes nailart

Make me happy, leave a comment!

